🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گنبد کاووس استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  4. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  5. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31150.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

آپدیت جدید گوگل ویژگی دید شب را برای همه‌ی تلفن‌های پیکسل به ارمغان می‌آورد

بعد از آنکه ماه گذشته گوگل به طور رسمی ویژگی عکس برداری را در کنار پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال معرفی کرد حالا این شرکت آمریکایی تایید کرده است که در روز‌های آتی به ...

بعد از آنکه ماه گذشته گوگل به طور - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - رسمی ویژگی عکس برداری را در کنار پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال معرفی کرد حالا این شرکت آمریکایی تایید کرده است که در روز‌های آتی به دنبال عرضه‌ی ویژگی «دید شب» یا Night Sight در دستگاه‌های پیکسل خواهد بود.

این ویژگی جدید به عنوان - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - بخشی از به روزرسانی اپلیکیشن دوربین گوگل خواهد بود و با دستگاه‌های پیکسل ۳، پیکسل ۲ و پیکسل سازگار است. علاوه بر این، اگرچه تیم گوگل ماه گذشته تمرکز خود را روی دوربین پشتی - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - قرار داده بود، اما ویژگی جدید یاد شده - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - در دوربین‌های سلفی دستگاه‌های پیکسل هم می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

نحوه‌ی کار ویژگی دید در شب گوگل به این شکل است که دوربین به طور خودکار شرایط محیط شب را متوجه می‌شود و با توجه به حرکاتی که مشاهده می‌کند و میزان تکان خوردن گوشی در دست صاحبش، تغییرات مورد نیاز را روی تصاویر اعمال خواهد کرد.

با توجه به همه‌ی شرایط مشاهده شده، دید - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - شب به دوربین کمک - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - می‌کند تا با اعمال تغییرات روی میزان دریافت نور، هر صحنه را تماشایی تر نماید. موضوعات یاد شده در کنار ویژگی یادگیری ماشین گوگل مورد استفاده قرار خواهند گرفت و رنگ‌های مشاهده شده در هر صحنه را تنظیم می‌کند تا بتواند تصاویر مطلوب‌ - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - تری را ارائه کند.

البته این ویژگی برای همه‌ی پیکسل‌ها به - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - طور یکسان عمل می‌کند و از لحاظ قدرت و کارایی نمی‌توان تفاوت‌های چشمگیری در آن مشاهده کرد. اما ممکن است برخی تصاویر گرفته شده توسط تلفن هوشمند پیکسل ۳ ایکس ال از لحاظ کیفی بهتر از تصاویر گرفته شده توسط پیکسل‌های دیگر باشد.

دلیل این امر استفاده‌ی اختصاصی گوگل از یادگیری ماشین در دوربین‌های پیکسل ۳ ایکس ال است. بنابراین ویژگی یاد شده احتمالا در این - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - تلفن هوشمند کارایی - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - بیشتری از - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - خود نشان دهد و تصاویر بهتری را ارائه نماید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone