🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر چالوس استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر چالوس استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  2. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  3. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28132.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ شایعه ترک بازار ایران را رسماً تکذیب کرد

امروز (۴ اردیبهشت ۹۸) خبری مبنی بر خروج شرکت‌های سامسونگ و ال‌جی در بعضی رسانه‌ها و همچنین شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است؛ خبری که به فشارهای تحریم‌ آمریکا علیه ایران اشاره می‌کند و می‌گوید که ...

امروز (۴ اردیبهشت ۹۸) خبری مبنی بر خروج شرکت‌های سامسونگ و ال‌جی در بعضی رسانه‌ها و همچنین شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است؛ خبری که به فشارهای تحریم‌ آمریکا علیه ایران اشاره می‌کند و می‌گوید که برندهای کره‌ای هم - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر چالوس استان مازندران - راهی جز ترک کشورمان پیدا نکرده‌اند. روابط - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر چالوس استان مازندران - عمومی سامسونگ اما با تکذیب این - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر چالوس استان مازندران - مسئله، بیانیه زیر را - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر چالوس استان مازندران - در اختیار دیجیاتو قرار - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر چالوس استان مازندران - داده است:

«سامسونگ همواره ارزش - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر چالوس استان مازندران - زیادی برای خانواده هواداران و کاربران خود در ایران قائل بوده و با جدیدترین نوآوری‎ها، فناوری‎ها و محصولات - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر چالوس استان مازندران - خود، حضور قدرتمندی در این کشور داشته است.

با وجود تمام تحولات خارجی و جغرافیایی-سیاسی، این مسئله تغییری نکرده است. ما همواره متعهدیم تا تمام تلاش خود را برای امکان ادامه دسترسی مردم ایران به محصولات نوآورانه‏ مان فراهم کنیم».

این اخبار در حالی منتشر شده بودند که دست کم سامسونگ، در یک سال اخیر چند فروشگاه جدید را - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر چالوس استان مازندران - در ایران تاسیس کرده است. برای مثال سامسونگ در پایان دی ماه از یک فروشگاه جدید در مرکز «پایتخت» پرده برداشته بود.

«علیرضا توسلی»، مدیر ارشد واحد موبایل سامسونگ ایران در زمان افتتاح فروشگاه مجتمع پایتخت، در پاسخ به - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر چالوس استان مازندران - سوال - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر چالوس استان مازندران - دیجیاتو مبنی بر اینکه چرا در شرایط اقتصادی فعلی سامسونگ دست به افتتاح یک فروشگاه جدید زده است، گفته بود:

«سامسونگ با توجه به سهم بازاری که در جهان و ایران دارد، سیاست‌های فروش، توزیع و - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر چالوس استان مازندران - خدمات فروش را منوط به تغییرات لحظه‌ای بازار نمی‌کند. برنامه توسعه فروشگاه‌های خود را از مدت‌ها قبل برای سال جدید میلادی تدوین - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر چالوس استان مازندران - کرده بودیم و - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر چالوس استان مازندران - در مسیر پیش رو نیز این برنامه‌ها را با قدرت ادامه می‌دهیم. ما اگر برنامه‌های تبلیغاتی و فروش خودمان که زیرساختی هم هستند و احتیاج به برنامه‌ریزی‌های بلندمدت دارند را مسکوت کنیم، در آینده دچار یک وقفه و خلل غیرقابل جبران می‌شویم.»

از سوی دیگر در میانه سال ۹۷، سامسونگ سومین فروشگاه مدرن خود در جهان را به تهران آورد. گزارش «روزیاتو» از مدرن‌ترین فروشگاه سامسونگ در ایران که مربوط به همان زمان است را ببینید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شیان نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
بچه ها سایت ***** لباسشویی بلومبرگ 71020 شما را با نازلترین قیمت و بالاترین گارانتی چالوس مازندران سلیم آباد تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone