🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فن خنک کننده در فر چیست؟
    پاسخ: فن خنک کنده فر برای خنک کردن فر و جلوگیری ایجاد و نشت گرما به درون خانه است.
  2. سوال: چرا شعله اجاق گاز من در هنگام روشن بودن صدای زیادی دارد؟
    پاسخ: درواقع هوایی که با گاز در مخلوط کن اجاق گاز ایجاد میشود زیاد باشد صدای وز وز زیاد ایجاد می کند.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیلی شما از خدمات ارائه شده توسط تکنسین های ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر باشد.
  5. سوال: هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42767.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

دارا خسروشاهی رسماً مدیر عامل اوبر شد

چند روز پیش، هیئت مدیره اوبر «دارا خسروشاهی» را به عنوان مدیر عامل جدید این کمپانی انتخاب کرد. امروز این تصمیم به صورت رسمی اعلام شده و در نامه ای به اطلاع کارکنان رسیده است. ...

چند روز پیش، هیئت مدیره اوبر «دارا خسروشاهی» را به عنوان مدیر عامل جدید این کمپانی انتخاب کرد. امروز این تصمیم به صورت رسمی اعلام شده - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - و در نامه ای به اطلاع کارکنان رسیده است.

جستجو برای انتخاب مدیر عامل جدید، حدود دو ماه قبل با - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - استعفای «تراویس کالانیک» - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - تحت فشار سرمایه گذاران اصلی اوبر آغاز - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - شد - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - و به بحران های این کمپانی دامن زد.

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

خسروشاهی دیروز در مصاحبه با بلومبرگ، تصدی این پست را فرصتی خواند که شاید یک بار در طول زندگی هر فردی - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - به وجود بیاید. او در نامه ای جداگانه به کارکنان اکسپدیا نوشت:

من یکی از بزرگ ترین تصمیمات زندگی ام را گرفتم. اداره اکسپدیا در 12 سال گذشته برایم مایه افتخار بوده و بیشتر شما که در این سفر با من همراه بودید، می دانید رفتن برایم ساده نیست.

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

به هر حال، خسروشاهی - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - در بدو ورودش با دعاوی قانونی، پست های خالی مدیریتی و فرهنگ سازمانی نه چندان مطلوب اوبر روبرو می شود. - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - او فردا در نشستی درون سازمانی به گفتگو با کارکنان خواهد پرداخت.

کالانیک که همچنان یکی از اعضای هیئت مدیره اوبر به شمار می رود نیز ورود خسروشاهی به این مجموعه را تبریک گفت و در بیانیه ای اظهار داشت:

از انتخاب دارا خسروشاهی به عنوان مدیر عامل جدید اوبر بسیار هیجان زده ام. رأی دادن به او، لحظه مهمی برایم به شمار می رفت و خوشحالم که هدایت اوبر را به دست رهبر بعدی اش می سپارم.

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

گفتنیست پیش از این از «جفری ایملت» رئیس GE و «مگ وایتمن» مدیر عامل HP به عنوان گزینه های اصلی تصدی پست حساس اوبر یاد می شد، اما برخلاف انتظار همه، نهایتاً دارا خسروشاهی مدیر سرشناس ایرانی الاصل توسط هیئت مدیره انتخاب شد. در این پست می توانید با سوابق دارا خسروشاهی آشنا شوید.

در مورد کارآفرینان برجسته ایرانی در آمریکا بیشتر بدانید:

مروری بر تلاش های هادی پرتوی در آمریکا - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی -

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone