🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سرعین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سرعین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  4. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  5. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11358.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

افراد زیر ۱۸ سال در چین تنها می‌توانند هفته‌ای ۳ ساعت بازی آنلاین انجام دهند

به گزارش رسانه‌های چینی، رگورلاتورهای این کشور قوانین جدیدی را برای مدت زمان بازی‌های آنلاین برای گروه‌های سنی کمتر از ۱۸ سال تعیین کرده که به موجب آن مدت زمان بازی‌های آنلاین این گروه سنی ...

به گزارش رسانه‌های چینی، رگورلاتورهای این کشور قوانین جدیدی را برای مدت زمان بازی‌های آنلاین برای گروه‌های سنی کمتر از - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سرعین استان اردبیل - ۱۸ سال تعیین کرده که به موجب آن مدت زمان بازی‌های آنلاین این گروه سنی به یک ساعت - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سرعین استان اردبیل - در روزهای جمعه، آخر هفته و تعطیلات کاهش پیدا می‌کند.

به گزارش رویترز، براساس قوانین منتشر شده توسط اداره ملی مطبوعات و انتشارات چین، کاربران زیر ۱۸ سال فقط می‌توانند از ساعت ۸ تا ۹ شب به وقت محلی به صورت آنلاین بازی کنند. این نهاد قانونگذار که بر بازار بازی‌های آنلاین چین نظارت می‌کند، می‌‌گوید شرکت‌های ارائه دهنده خدمات بازی‌های آنلاین نباید در خارج از ساعت‌های مشخص شده خدماتی به این کاربران ارائه دهند. همچنین این شرکت‌ها باید تدابیری را در پیش بگیرند که هویت کاربر در سیستم تایید شود و مشخص باشد در چه گروه سنی است.

پیش از این چین مدت زمان دسترسی کاربران - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سرعین استان اردبیل - گروه‌های سنی زیر ۱۸ سال را به بازی‌های آنلاین به سه ساعت در ایام تعطیلات یا ۱.۵ ساعت در روزهای - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سرعین استان اردبیل - دیگر محدود کرده بود.

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سرعین استان اردبیل

قوانین جدید در پی - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سرعین استان اردبیل - سرکوب گسترده پکن علیه غول‌های فناوری چینی مانند گروه علی بابا و تنسنت انجام شده و باعث ناراحتی برخی سرمایه‌گذاران نیز شده است. این موضوع باعث شده سهام شرکت‌ها در داخل و خارج - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سرعین استان اردبیل - چین دچار نوسان شود.

اواسط مردادماه دادستان پکن ظاهرا از شرکت تنسنت، مالک وی‌چت به خاطر نقض قوانین حفاظت از کودکان در حالت Youth Mode شکایت کرده بود. این حالت مانع از دسترسی نوجوانان به سیستم‌های پرداخت، قابلیت یافتن افرادی که از نظر جغرافیایی نزدیک آن‌ها هستند و اجرای برخی بازی‌ها می‌شود. حالت Youth Mode اساسا یک ابزار کنترل برای والدین است که قابلیت‌های زیادی را برای مدیریت این - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سرعین استان اردبیل - سوپر اپ چینی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

اداره - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سرعین استان اردبیل - مطبوعات و انتشارات ملی چین قصد دارد شدت بازرسی و نظارت خود بر شرکت‌های ارئه‌دهنده خدمات بازی آنلاین را - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سرعین استان اردبیل - افزایش دهد و - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سرعین استان اردبیل - محدودیت‌های زمانی بیشتری را در نظر بگیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone