🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر الوند استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر الوند استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  2. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  3. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  4. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  5. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11368.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

تحریم‌ها مانع ورود VAR به ورزشگاه آزادی شدند

پس از انتشار اخباری مبنی بر آوردن فناوری VAR به ورزشگاه آزادی، کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال اعلام کرد که این موضوع به دلیل تحریم‌ها علیه ایران شدنی نیست. سایت رسمی فدراسیون ...

پس از انتشار اخباری مبنی بر آوردن فناوری VAR به ورزشگاه آزادی، کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه‌ای به - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر الوند استان زنجان - فدراسیون فوتبال اعلام کرد که این موضوع به دلیل تحریم‌ها علیه ایران شدنی نیست.

سایت - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر الوند استان زنجان - رسمی فدراسیون فوتبال ایران بخشی از نامه AFC را منتشر کرده که متن آن به شرح زیر است:

"به اطلاع می‌رسانیم طبق توصیه STP تحت قرارداد ما، به دلیل تحریم‌های شدید - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر الوند استان زنجان - بین‌المللی و چالش‌های مختلف، پیرامون واردات تجهیزات مورد - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر الوند استان زنجان - نیاز به جمهوری اسلامی، کنفدراسیون فوتبال آسیا نمی‌تواند سیستم VAR را برای مسابقات پیش رو در ایران اجرا کند. - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر الوند استان زنجان - ما برای - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر الوند استان زنجان - فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران برای آماده‌سازی برای مسابقه آینده آرزوی موفقیت داریم و منتظر همکاری و تفاهم شما در این زمینه هستیم."

گفتنی است در مکاتبات قبلی از سوی فیفا و ای اف سی اعلام شده بود که در صورت عدم تجهیز ورزشگاه‌ها، این - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر الوند استان زنجان - دو نهاد سعی می‌کنند همکاری لازم را با فدراسیون‌های مورد نظر داشته باشند. این در شرایطی است که بسیاری از رقابت‌های تحت نظر این دو نهاد بین‌المللی همچنان بدون VAR برگزار می‌شوند.

پیش‌تر حسن کامرانی‌فر سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال اعلام کرده بود تنها مشکل باقی‌مانده در مسیر میزبانی رقابت‌های انتخابی جام جهانی قطر - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر الوند استان زنجان - موضوع حق پخش است و اظهار امیدواری کرده بود با همکاری سازمان صدا و سیما این مسئله نیز حل شود.

این در شرایطی است که موضوع کمک داور - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر الوند استان زنجان - ویدیویی - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر الوند استان زنجان - از الزامات برگزاری رقابت‌ها در این مرحله قلمداد نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone