🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  2. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  4. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11362.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

کاهش بیش از ۵۰ درصدی واردات موبایل‌های شیائومی به کشور در مرداد

آمارهای انجام واردکنندگان موبایل نشان می‌دهد که فعالین این حوزه از بازار موبایل به خاطر مشکلاتی که بر سر واردات برخی مدل‌ها از برند شیائومی پیش آمده، کمتر به واردات این کالا اقدام کردند و ...

آمارهای انجام واردکنندگان موبایل نشان می‌دهد که فعالین این حوزه از بازار موبایل به خاطر مشکلاتی که بر سر واردات برخی مدل‌ها از برند شیائومی پیش - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر زنجان استان زنجان - آمده، کمتر به واردات این کالا اقدام کردند و کاهش بیش از ۵۰ درصدی در واردات این برند رخ داده است.

به گزارش دیجیاتو و بر اساس آمارهای ارائه شده از سوی انجمن واردکنندگان موبایل، واردات موبایل‌های شیائومی در مرداد به ۳۰۱ هزار واحد رسید در حالی که این آمار در تیر ماه به ۶۱۳ هزار موبایل رسیده بود و این موضوع یعنی کاهش بیش از ۵۰ درصد واردات موبایل برند شیائومی در کشور. گفته می‌شود مشکلات ترخیص و - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر زنجان استان زنجان - وجود بحث ممنوعیت واردات برخی - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر زنجان استان زنجان - مدل‌های خاص از برند شیائومی عامل این افت بوده است.

چندی پیش بود که انجمن واردکنندگان موبایل اعلام کرد که رگولاتوری تاکید کرده که یک سری از - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر زنجان استان زنجان - مدل‌ها در برخی برندهای موبایل در بازار مانند شیائومی و ریلمی و آلکاتل و... به خاطر - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر زنجان استان زنجان - عدم امکان تماس با شماره‌های ضروری داخلی، وارداتشان ممنوع شده است. با اینکه گمرک کشور کمی بعدتر اعلام کرد که ممنوعیتی اعلام نشده اما انجمن واردکنندگان موبایل بار دیگر تاکید کرد که چنین اتفاقی رخ داده و واردات برخی مدل‌ها با مشکل مواجه شده است.

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر زنجان استان زنجان

«محمدرضا عالیان» روابط عمومی انجمن واردکنندگان موبایل در گفتگو با دیجیاتو ضمن تایید این خبر می‌گوید که در حال حاضر بسیاری از واردکنندگان برند شیائومی مجبور به مرجوع کردن برخی بارهای خود در گمرک شدند و - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر زنجان استان زنجان - ضررهای مالی زیادی محتمل شدند: «خارج از این موضوع، زمانی که موبایل‌ مورد نیاز بازار - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر زنجان استان زنجان - تامین نشود، - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر زنجان استان زنجان - قطعا مصرف کنندگان نهایی یعنی همان مردم نیز با - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر زنجان استان زنجان - مشکل مواجه خواهند شد و بازار دچار اختلال خواهد شد.»

او به دیجیاتو می‌گوید واردکنندگان موبایل به سختی و با دور زدن بسیاری از موانع - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر زنجان استان زنجان - اجناس را وارد کشور می‌کنند: «آنها مستقیما کالاها را از خود شرکت تولیدکننده نمی‌خرند که بتوانند به راحتی آنها را مرجوع کنند و ضرر خاصی محتمل نشوند و فرایند پیچیده‌ای را برای این واردات انجام می‌دهند. این در حالیست که حالا در گمرک انواع مدل‌های گوشی پس از وارد شدن به کشور توسط نمایندگانی از دولت تست می‌شوند تا امکان توانایی تماس با شماره‌های - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر زنجان استان زنجان - ضروری را داشته باشند و اگر مدلی این امکان را نداشت، وارداتش به مشکل - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر زنجان استان زنجان - می‌خورد.»

عالیان با تاکید بر اینکه در حال حاضر مذاکراتی با شیائومی برای حل این مساله صورت گرفته و امکان حل شدن آن به زودی وجود دارد به دیجیاتو می‌گوید که تغییر دولت در این مدت باعث شد که این مذاکرات به کندی پیش برود و مشکلات دیگری نیز به وجود بیاید: «در بحبوحه تغییر دولت هستیم و امیدواریم که با ثبات دولت جدید و شروع فعالیت دولتمردان جدید، این چالش که حل شدنی است به زودی برطرف شود تا هم بازار ضرر نبیند و هم واردکنندگان - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر زنجان استان زنجان - بتوانند به کار خود ادامه دهند و این مدل‌های محبوب و با قیمت اقتصادی که می‌توانند نیاز مردم را برطرف کنند بار دیگر وارداتشان - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر زنجان استان زنجان - افزایش پیدا کند.»

با شروع فصل آموزش و برقراری آموزش آنلاین در دانشگاه‌ها و مدارس، وجود موبایل‌های قدرتمند و - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر زنجان استان زنجان - با قیمت اقتصادی برای بازار ضروری به نظر می‌رسد. مشاهدات دیجیاتو نیز نشان می‌دهد قیمت گوشی‌های شیائومی در روزهای اخیر افزایش بیش از حدی داشته است. عالیان در این رابطه می‌گوید که این مدل‌ها، مدل‌های محبوب و با قیمت - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر زنجان استان زنجان - اقتصادی در بین کاربران هستند و - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر زنجان استان زنجان - حالا که وارداتشان با اختلال همراه است به - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر زنجان استان زنجان - احتمال زیاد بازار عرضه و تقاضا نوسان پیدا می‌کند و - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر زنجان استان زنجان - قطعا تاثیر این عدم واردات در بازار دیده خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone