تعمیرات یخچال بکو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  2. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  3. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  5. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20690.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

پشتیبان‌گیری رایگان از آیفون یا موبایل اندرویدی با گوگل وان امکان‌پذیر شد

پشتیبان‌گیری رایگان از فایل‌های گوشی اندرویدی یا آیفون بوسیله سرویس ذخیره ابری گوگل وان (Google One) امکان پذیر شد. کاربران iOS به کمک اپلیکیشن گوگل وان و با داشتن اکانت گوگل می‌توانند از عکس‌ها، ویدیوها، ...

پشتیبان‌گیری رایگان از فایل‌های گوشی اندرویدی - تعمیرات یخچال بکو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - یا آیفون بوسیله سرویس ذخیره ابری گوگل وان (Google One) امکان پذیر شد.

کاربران iOS به کمک اپلیکیشن گوگل وان و با داشتن اکانت گوگل می‌توانند از عکس‌ها، ویدیوها، لیست مخاطبین و رویدادهای تقویم بکاپ بگیرند. اپلیکیشن اندرویدی - تعمیرات یخچال بکو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - گوگل وان نیز حالا قابلیت پشتیبان گیری از فایل‌ها بدون نیاز به اشتراک پولی را پیدا کرده است.

گوگل وان علاوه بر امکان پذیر کردن بکاپ گیری رایگان از فایل‌ها، آپدیت هم شده تا مدیریت فایل‌ها را آسان تر کند. قابلیت مدیریت فایل‌ها از طریق اپلیکیشن این سرویس و یا نسخه وب در دسترس قرار گرفته است و به شما اجازه می‌دهد تا فایل‌های ذخیره شده از Drive، جیمیل و Photos را در یک مکان واحد مدیریت کنید.

تعمیرات یخچال بکو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

به کمک این سرویس و با داشتن اکانت گوگل شخصی، امکان پشتیبانی گیری از حداکثر ۱۵ گیگابایت فایل به صورت رایگان وجود دارد. لازم به ذکر است که اکانت‌های G Suite در حال حاضر از این قابلیت پشتیبانی نمی‌کنند. کاربرانی که ۱۵ گیگابایت برایشان کافی نیست می‌توانند با پرداخت ماهانه - تعمیرات یخچال بکو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - ۱.۹۹ دلار به گوگل از ۱۰۰ گیگابایت فضای ذخیره سازی بهره مند شوند.

گوگل می‌گوید قابلیت بکاپ گیری رایگان توسط گوگل وان از روزهای آتی در دسترس کاربران - تعمیرات یخچال بکو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - اندروید قرار می‌گیرد و اپلیکیشن iOS نیز به زودی منتشر خواهد شد.

گوگل وان چیست؟

گوگل - تعمیرات یخچال بکو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - وان سرویس ذخیره ابری پولی است که گوگل سال ۹۷ آن را معرفی کرد. این سرویس فضای ذخیره سازی بیشتری را برای استفاده در درایو، جیمیل و گوگل فوتوز در اختیار شما قرار می‌دهد. همانطور که می‌دانید اکانت گوگل - تعمیرات یخچال بکو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - ۱۵ گیگابایت فضای ذخیره سازی رایگان به شما می‌دهد که می‌توانید از آن برای درایو، جیمیل یا فوتوز استفاده کنید. با خرید اشتراک گوگل وان، این فضا به ۱۰۰ گیگابایت یا بیشتر بسته به نوع اشتراک خریداری شده افزایش می‌یابد. می‌توان اشتراک خریداری شده را با حداکثر ۵ نفر از اعضای خانواده بدون پرداخت پول اضافه - تعمیرات یخچال بکو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - به اشتراک گذاشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر میگل نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام وقت بخیر جسارتا سمت کوب برق تبرییز بناب کار انجام میدید
پاسخ: بله در کوب برق تبرییز شهر بناب خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone