🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  2. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  4. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  5. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44998.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

توسعه رباتی خود آموز با قابلیت حرکت در زمین های ماسه ای

یکی از مسائلی که همواره برنامه نویسان ربات ها با آن دست و پنجه نرم می کنند، الگوریتم های قدم برداشتن روی سطح زمین هایی است که تغییر شکل می دهند؛ همانند صحرا. اکنون محققان ...

یکی از مسائلی که همواره برنامه نویسان ربات ها با آن دست و پنجه نرم می کنند، الگوریتم های قدم برداشتن روی سطح زمین هایی است که تغییر شکل می دهند؛ همانند صحرا. اکنون محققان دانشگاه - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - آریزونا استیت موفق به توسعه رباتی ارزان قیمت و کوچک توسعه شده اند که می تواند روزی در اکتشافات مریخی به کار - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - گرفته شود.

ربات مورد اشاره که C-Turtle نام گرفته، محصولی خود آموز است که می تواند چگونگی قدم برداشتن روی زمین های ماسه ای و یا مناطقی شبیه به صحرا را یاد بگیرد.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

ربات 70 دلاری «C-Turtle» می تواند به صورت گروهی برای - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - پاکسازی زمین های مین گذاری شده مورد استفاده قرار گیرد

گفتنی - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - است «C-Turtle» یک ربات ساخته شده توسط مقواست که از موتورهایی 5 دلاری و چیپ های 10 دلاری بهره مند است. هزینه تمام شده برای ساخت هر کدام از ربات های مذکور حدوداً 70 دلار بوده و محصول نهایی از یک بدنه دارای انحنا در قسمت جلویی و باله هایی منحنی به شکل یک لاک پشت برخودار است که با استفاده از الگوریتم های یادگیری ماشینی می تواند بدنه خود را در طول زمین های ماسه ای حرکت دهد.

لازم به ذکر است تیم - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تحقیقاتی توسعه دهنده «C-Turtle»، عملکرد آن را در یکی از پارک های آریزونا مورد ارزیابی قرار دادند. ربات مورد اشاره توانست ظرف مدت حدوداً یک ساعت - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - بیاموزد که چطور در سرتاسر آن محدوده حرکت کند و خود را درون گودال گرفتار - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - نکند.

محققان تصور می کنند که در آینده می توان از ربات های مورد بحث به صورت گروهی و برای نظارت بر مناطقی خاص و یا پاکسازی - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - زمین های مین گذاری شده بهره برد. حتی ممکن است از آنها در مأموریت های کاوش مریخ هم استفاده شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone