🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فن خنک کننده در فر چیست؟
    پاسخ: بعضی از فر ها مخصوصا فر های برقی دارای فن خنک کننده هستند که فر را بعد از پخت پز به اندازه کافی خنک کند.
  2. سوال: آیا میتوان از اجاق گاز و فر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در فر و اجاق های خانگی بهتر است استفاده خود را کمی محدود تر کنید و مخصوصا پشت سر هم از فر استفاده نکنید.
  3. سوال: دلیل برق بدنه فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن هست بدنه فر یا اجاق گاز الکتریسیته کمی داشته باشد که از دلایل آن میتوان به اتصال سیم لخت شده به بدنه، خرابی قطعه ها ی برقی و ... اشاره کرد.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست توسط شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44996.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

بدافزار اندرویدی جدید کنترل دستگاه را بدون اطلاع کاربر در اختیار می گیرد

تعداد بدافزارهای اندرویدی موجود کم نیست و اگر مراقب نباشید، گرفتار مشکلات مختلفی خواهید شد. حتی نرم افزارهایی که از Google Play دانلود می شوند نیز ممکن است حاوی بدافزار باشند که بنا به تحقیقات ...

تعداد بدافزارهای اندرویدی موجود کم نیست و اگر مراقب نباشید، گرفتار مشکلات مختلفی خواهید شد. حتی نرم افزارهایی که از Google Play دانلود می شوند - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - نیز ممکن است حاوی بدافزار باشند که بنا به تحقیقات اخیر، بعضی از این موارد قادرند کنترل موبایل یا تبلت اندرویدی را بدون جلب توجه مالک، به دست بگیرند.

روش جدید که از سوی پژوهشگران دانشگاه سانتا باربارا کالیفرنیا - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - و موسسه تکنولوژی جورجیا با نام «Cloak and Dagger» شناخته می شود، به اپلیکیشن آلوده اجازه می دهد بدون اطلاع کاربر، دستگاه را کنترل کرده و حتی زمانی که نمایشگر خاموش است نیز به انجام امور مختلف بپردازد.

محققان درباره روش حمله بدافزار مذکور می گویند:« حملات Cloak and Dagger فقط به 2 مجوز از سوی کاربر نیاز دارند که در صورت دانلود اپلیکیشن از گوگل پلی، احتمالاً مالک دستگاه متوجه تایید گواهی های لازم نیز نخواهد شد.»

هکرها می توانند با استفاده از این بدافزار، هر آنچه کاربر تایپ می کند را به سرقت ببرند

روش های ممکن شامل فریب - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - کاربر برای کلیک - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - روی لینک های جعلی، ضبط اطلاعات ورودی کیبورد مجازی، فیشینگ پنهانی، نصب اپلیکیشن های «God» (که تمام اجازه های لازم از سوی کاربر را در خود دارند)، باز کردن قفل موبایل و انجام دیگر کارهای اختیاری می شود که تمام موارد فوق، در زمان خاموش بودن نمایشگر هم ممکن خواهند بود.

بر اساس گزارش پژوهشگران، تمامی نسخه های اندروید حتی ورژن 7.1.2 به عنوان آخرین آپدیت، در مقابل بدافزار مورد بحث آسیب پذیر هستند. البته گوگل - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - از - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - موضوع مطلع است و در حال حاضر برای رفع مشکل تلاش می کند. هرچند هنوز معلوم نیست آپدیت امنیتی مورد نظر چه زمانی عرضه می شود و آیا برای نسخه های قدیمی تر اندروید - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - نیز - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - در دسترس قرار می گیرد یا خیر.

یکی از سخنگویان کمپانی ساکن مانتین ویو در این رابطه - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - اظهار داشته:« ما با پژوهشگران ارتباط - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - نزدیکی داریم و مثل همیشه، از زحمات آنان قدردانی می کنیم. ما همچنین قابلیت - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - «Google Play Protect» را برای افزایش ایمنی خدمات خود به کاربران، به روز رسانی کرده ایم و بدافزارهای اینچنینی را شناسایی کرده و از نصب آنها جلوگیری می کنیم. البته قبل از این گزارش، لایه های امنیتی جدیدی نیز جهت حفاظت هرچه بیشتر در مقابل حملات بدافزاری به اندروید O  اضافه شده بود.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone