🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  2. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  3. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  5. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 45001.html
۱۷ بهمن ۱۴۰۱

یکی از طراحان اپل، ساعت شنی ۱۲ هزار دلاری ساخته است [تماشا کنید]

چنانچه در حال حاضر تمام محصولات اپل را در اختیار دارید و 12,000 دلار هم برای شما پول چندانی نیست، می توانید آخرین محصول عرضه شده توسط طراح مشهور اپل یعنی مارک نیوسان را خریداری کنید. ...

چنانچه در حال حاضر تمام محصولات اپل را در اختیار - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دارید و 12,000 دلار هم برای شما پول چندانی نیست، می توانید آخرین محصول عرضه شده توسط طراح مشهور اپل یعنی مارک نیوسان را خریداری کنید.

محصول مذکور در واقع یک ساعت شنی ده دقیقه ایست که دارای برچسب قیمت بسیار بالای 12,000 دلاری بوده و به تعداد محدود یکصد عدد تولید خواهد شد.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

ساعت شنی مارک نیوسان - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - در تعداد محدود یکصد عدد تولید می شود

وبسایت «HODINKEE» - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - که ساعت شنی مذکور را به فروش می رساند، در توضیح این محصول عنوان کرده «برخی اوقات زمانی که به یک جسم نگاه می کنید، شما را تسخیر - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - می کند به گونه ای که نمی توانید از آن روی برگردانید. حتی نمی توانید واقعاً توصیف کنید که در حال تماشای چه چیزی هستید. ساعت شنی مارک نیوسان یکی از آن - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - موارد است.»

علاوه بر آن وبسایت «HODINKEE» در توضیحات محصول مورد بحث اشاره کرده که این ساعت حاوی حدوداً 1,249,996 گوی نانوی ساخته شده از فولاد ضد زنگ بوده که روی هر کدام از آنها با یک لایه ضد خوردگی مس پوشانده شده است.

لازم به ذکر است محصول طراحی شده توسط مارک نیوسان دارای طولی 150 میلی متری و - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - وزنی 1.5 کیلوگرمی است. همچنین برای خرید آن، علاقه مندان می بایست ابتدا مبلغ 6000 دلار را به صورت غیر قابل بازگشت پرداخت کنند و سپس به مدت - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - یک ماه منتظر مانده تا ساعت شنی به دستشان برسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone