🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  2. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  4. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  5. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 45004.html
۱۷ بهمن ۱۴۰۱

گوگل از ابزار جدید Data GIF Maker رونمایی کرد

جهت کمک به روزنامه نگاران برای آن که بتوانند تحقیقات خود و داستان هایشان را به شکلی جذاب و بصری تر با خوانندگان به اشتراک بگذارند، کمپانی گوگل اخیراً اقدام به راه اندازی ابزار جدیدی به نام ...

جهت کمک به روزنامه نگاران برای آن که بتوانند تحقیقات خود و داستان هایشان را به شکلی جذاب - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - و بصری تر با خوانندگان به اشتراک بگذارند، کمپانی گوگل اخیراً اقدام به راه اندازی ابزار جدیدی به نام Data GIF Maker کرده است.

مصورسازی اطلاعات امروزه یک ابزار ضروری برای داستان سرایی در روزنامه نگاری به شمار می رود. در حقیقت با رشد روز افزون دیوایس های همراه به عنوان یک روش ابتدایی برای دسترسی به اخبار، مصورسازی اطلاعات می تواند یک فرمت تصویری ساده برای چنین دستگاه هایی باشد.

این پروژه را News Lab گوگل برنامه ریزی کرده و به طور کلی برای حمایت از روزنامه نگاران و امر داستان سرایی پیش قدم شده است. بد نیست بدانید که این آزمایشگاه پیش از این پروژه محبوب Google Trend - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - را نیز ایجاد کرده بود.

برای ایجاد گیف از داده های - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - خود با استفاده از ابزار جدید گوگل می توانید به سادگی هرچه تمام تر دو اصطلاح، عنوان آن ها و توضیحات بیشتر راجع به آن ها را - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - به این ابزار اضافه نمایید.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

در نهایت ابزار مذکور یک فایل گیف از ورودی های شما تولید خواهد کرد:

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

ابزار فوق در حال حاضر بسیار ساده است و تنها می تواند مقایسه بین دو داده ساده را به صورت مصور به کاربر نشان دهد. این بدان معناست که ابزار جدید گوگل هنوز برای مقایسه - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - داده های پیچیده آن چنان خوب عمل نمی کند. با این حال Data Gif Maker برای مصورسازی های ساده بسیار مناسب به نظر می رسد.

با اضافه کردن رنگ ها و انیمیشن های مختلف، روزنامه نگاران می توانند اطلاعات و تحقیقات خود را بسیار ساده و لذت بخش تر از گذشته با مصرف کنندگان - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - به اشتراک بگذارند. Data Gif Maker در حال حاضر رایگان بوده و می توانید آن را از طریق این لینک امتحان کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone