🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر فراهان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر فراهان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  5. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11369.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

گوشی ۱۵۰۰ دلاری کوالکام در بررسی DxOMark آیفون ۱۲ پرو مکس را شکست داد

بیش از یک ماه پیش شاهد معرفی گوشی کوالکام به نام «Smartphone for Snapdragon Insiders» با همکاری ایسوس بودیم. حالا دوربین این دستگاه توسط DxOMark مورد بررسی قرار گرفته و به امتیازی بالاتر از آیفون ...

بیش از یک ماه پیش شاهد معرفی گوشی کوالکام به نام «Smartphone for Snapdragon Insiders» با همکاری ایسوس بودیم. حالا دوربین این دستگاه توسط DxOMark مورد بررسی قرار گرفته و به امتیازی بالاتر از آیفون ۱۲ پرو مکس دست پیدا کرده است.

این گوشی هوشمند برای بررسی در اختیار برخی رسانه‌ها قرار گرفته و در اکثر آن‌ها با کیفیت بالای دوربین روبه‌رو هستیم. حالا هم DxOMark نتایج بررسی دوربین - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر فراهان استان مرکزی - این دستگاه را منتشر کرده و به آن امتیاز کلی ۱۳۳ داده - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر فراهان استان مرکزی - است.

این گوشی - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر فراهان استان مرکزی - هوشمند ۱۵۰۰ دلاری کوالکام به دوربین - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر فراهان استان مرکزی - اصلی ۶۴ مگاپیکسلی سونی IMX686 با دریچه دیافراگم f/1.8، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید با دریچه دیافراگم f/2.2 و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو با دریچه دیافراگم f/2.4 و قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابر مجهز شده. - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر فراهان استان مرکزی - دوربین سلفی این دستگاه ۲۴ مگاپیکسلی است، اما هنوز مورد بررسی DxOMark قرار نگرفته است.

این دستگاه در بخش عکاسی بخاطر فوکوس خودکار سریع و دقیق، نویز کم، دامنه دینامیکی بالا و وایت بالانس (تراز سفیدی) دقیق موفق به کسب امتیاز ۱۴۲ شده. - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر فراهان استان مرکزی - این دوربین در بخش زوم به امتیاز ۷۴ دست پیدا کرده، اما با مشکلاتی مانند دقت پایین در رندر رنگ، وایت بالانس نه چندان مناسب دوربین تله‌فوتو و بافت نامناسب دست و پنجه نرم می‌کند.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر فراهان استان مرکزی

اما در حالت کلی دوربین گوشی کوالکام در بخش بافت، دامنه دینامیکی و فوکوس خودکار عملکردی بالاتر از شیائومی می - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر فراهان استان مرکزی - ۱۱ اولترا و آیفون ۱۲ پرو اپل داشته، با این حال در شرایط نوری ضعیف با کاهش جزئیات روبه‌رو هستیم.

این دستگاه در بخش فیلمبرداری توانسته امتیاز ۱۱۱ را به لطف فوکوس خودکار قدرتمند، رنگ‌های دقیق و لرزشگیر کارآمد کسب کند، با این حال در شرایط نوری ضعیف عملکرد آن کاهش می‌یابد.

Smartphone for Snapdragon Insiders با کسب امتیاز ۱۳۳ بالاتر از آیفون ۱۲ پرو مکس با امتیاز ۱۳۰ قرار گرفته، اما همچنان فاصله زیادی با هواوی P50 پرو با امتیاز ۱۴۴ دارد. پرچمدار هواوی در صدر جدول قرار گرفته است.

- تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر فراهان استان مرکزی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone