🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر هیدج استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر هیدج استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  3. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  4. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  5. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15243.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

دبیر شورای عالی فضای مجازی: فیلترینگ کم کم درحال منتفی شدن است

«سید ابوالحسن فیروزآبادی»، دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور اذعان داشت این شورا در مورد فیلترینگ هیچ ورودی نداشته و نظر اکثریت بر عدم فیلتر اینستاگرام است. فیروزآبادی که اکنون داوطلب شرکت در انتخابات ریاست ...

«سید ابوالحسن فیروزآبادی»، دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور اذعان داشت این شورا در مورد فیلترینگ هیچ ورودی نداشته و نظر اکثریت بر عدم فیلتر اینستاگرام است. فیروزآبادی که اکنون داوطلب شرکت در انتخابات ریاست جمهوری است، در اظهار نظری جدید گفت که فیلترینگ کم کم در حال منتفی شدن است و پلتفرم‌های بومی باید در کنار پلتفرم‌های خارجی رشد کنند.

چند سالی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر هیدج استان زنجان - می‌شود که زمزمه‌هایی مبنی بر فیلترینگ اینستاگرام به گوش می‌رسد و بسیاری از مقامات دولتی و حکومتی نسبت به لزوم بسته شدن و فیلترینگ این شبکه اظهاراتی داشته‌‌اند - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر هیدج استان زنجان - اما با این وجود، شبکه اجتماعی پرطرفدار در ایران از تیغ تیز فیلتر گریخته است.

دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور در مصاحبه‌ای با «خبر فوری» به بحث فیلتر اینستاگرام اشاره کرد و گفت:

«تا آن جایی که من در - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر هیدج استان زنجان - جریان هستم، چیزی قرار نیست فیلتر شود. هیچ تقاضایی مبنی بر فیلترینگ به شورا نیامده است. علاوه بر این، نظر - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر هیدج استان زنجان - غالب بر فیلتر نشدن اینستاگرام است.»

او در اظهار نظری متفاوت، - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر هیدج استان زنجان - اعلام کرد که فیلترینگ کم کم در حال منتفی شدن است و به جای - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر هیدج استان زنجان - آن بایستی در - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر هیدج استان زنجان - کنار پیام رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی خارجی، به رشد - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر هیدج استان زنجان - نمونه‌های داخلی کمک کرد.

از سوی دیگر فیروزآبادی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر هیدج استان زنجان - با خطرناک خواندن انحصار در فضای مجازی، دولت را به کم کاری و عدم توجه کافی به پیام‌رسان‌های داخلی متهم کرد. - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر هیدج استان زنجان - این در حالی است که پیام‌رسان‌های داخلی طی سال‌های گذشته وام‌های میلیاردی مختلفی در قالب تسهیلات از وزارت ارتباطات دریافت کرده بودند.

بخش دیگر صحبت‌های دبیر شورای عالی فضای مجازی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر هیدج استان زنجان - به فیلترشکن اختصاص داشت. او با بیان این که در قانون صراحتی مبنی بر غیر مجاز بودن فروش فیلترشکن وجود ندارد، به بحث مافیای فروش فیلترشکن اشاره کرد و گفت: «اگر چه شاید وزیر ارتباطات، اطلاعاتی از مافیای VPN و فیلترشکن داشته باشد اما من معتقدم در این حوزه - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر هیدج استان زنجان - مافیایی وجود ندارد.»

ابوالحسن فیروزآبادی، رئیس مرکز ملی فضای مجازی و دبیر شورای عالی فضای مجازی، شنبه این هفته و در آخرین روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، در ستاد انتخابات کشور حضور یافت و داوطلب - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر هیدج استان زنجان - این دوره از انتخابات شد. او سپس با حضور در جمع خبرنگاران گفت:

«هیچ وقت از فیلترینگ دفاع نکرده‌ام و معتقدم باید در فضای مجازی همانند فضای فیزیکی حدود و قلمرو ایران و انقلاب اسلامی مشخص باشد. اگرچه اعتقادی ندارم در کشور پلتفرم‌هایی داشته باشیم - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر هیدج استان زنجان - که نسبت به ما تعهدی نداشته و عکس‌ها را به دل‌خواه خود حذف می‌کنند اما - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر هیدج استان زنجان - تا اینستاگرام داخلی نداشته باشیم معتقد به فیلتر اینستاگرام نیستم.»

فیروزآبادی چند ماه پیش و در اسفند سال ۹۹، در ششمین همایش ملی فضای مجازی پاک با اعلام اینکه ایران در بین ده کشور دارای فیلترشده‌ترین اینترنت است، گفت که حاکمیت نخواسته فضای مجازی را به حال خود رها کند. او گفت که با وجود این نظارت دسترسی به محتوای نامناسب همچنان ممکن است و نمی‌توان به - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر هیدج استان زنجان - صورت ۱۰۰ درصدی این فضا را کنترل کرد اما نباید آن را هم رها کرد. او همچنین اعلام کرده بود که طرح مدیریت VPN قانونی با همکاری سایر دستگاه‌ها پیش می‌رود و ابراز امیدواری کرد که به زودی این طرح به نتیجه برسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone