🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بهی در شهر قائمشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بهی در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  2. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  5. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21772.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

فناوری تشخیص چهره کودک گمشده را پس از ۳۲ سال به والدینش برگرداند

مرد چینی که در زمان کودکی ربوده شده بود، به لطف فناوری تشخیص چهره والدین واقعی خود را پس از ۳۲ سال پیدا کرد. بر اساس گزارش خبرگزاری دولتی CCTV چین، «Mao Yin» سال ۱۹۸۸ ...

مرد چینی که در زمان کودکی ربوده شده بود، به لطف فناوری تشخیص چهره والدین واقعی خود را پس از ۳۲ سال پیدا کرد.

بر اساس گزارش خبرگزاری دولتی CCTV چین، «Mao Yin» سال ۱۹۸۸ و زمانی که فقط دو سال داشت بیرون از هتلی در شهر «شی‌آن» واقع در استان «شاآن‌شی» دزدیده شد. او سپس در - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر قائمشهر استان مازندران - استان همسایه یعنی «سیچوآن» به زوجی که بچه دار نمی‌شدند فروخته شد و آن‌ها او را با نام جدید بزرگ کردند.

اواخر ماه آوریل فردی ناشناس به پلیس شهر شی‌آن خبر داد که مردی اهل استان سیچوآن کودکی را اواخر دهه ۸۰ میلادی از استان شاآن‌شی خریده است. پلیس با استفاده از فناوری تشخیص چهره عکس‌های Mao در دوران نوجوانی را تحلیل و تصویر احتمالی او در دوران بزرگسالی را شبیه سازی کرد و سپس آن را با عکس‌های دیتابیس ملی مقایسه نمود.

تعمیرات لباسشویی بهی در شهر قائمشهر استان مازندران

پس از یک سری مقایسه و تحقیقات، پلیس مردی که به عکس شبیه سازی شده Mao شباهت داشت را در شهر «میانیانگ» شناسایی کرد. آزمایش DNA بعدها ثابت کرد که این مرد همان کودک گمشده‌ای است که سال‌ها قبل ربوده شده است.

«Mao» که حالا ۳۴ سال دارد روز دوشنبه در صحنه‌ای احساسی پدر و مادرش را صدا کرد و آن‌ها را در آغوش کشید. او در یک شرکت تزئینات خانه در استان سیچوآن کار می‌کند و می‌گوید برای زندگی با پدر و مادرش به شهر شی‌‌آن نقل مکان خواهد کرد.

والدین او پس از گم شدنش زندگی خود را وقف پیدا کردن فرزندشان کردند و مادر او بیش از ۱۰۰ هزار اعلامیه پخش کرد و در چندین برنامه تلویزیونی شرکت کرد. «Mao» - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر قائمشهر استان مازندران - می‌گوید قبلاً مادرش را در تلویزیون دیده که در مورد فرزند گمشده‌اش حرف می‌زند، ولی روحش هم خبر نداشته که او مادر واقعی‌اش است.

آمار رسمی از تعداد کودکان ربوده شده در چین در دست نیست. - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر قائمشهر استان مازندران - در سایتی به نام «Baby Come Home» که والدین چینی به کمک آن به - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر قائمشهر استان مازندران - دنبال فرزندان گمشده خود می‌گردند، بیش از ۵۱ هزار نفر ثبت - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر قائمشهر استان مازندران - نام - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر قائمشهر استان مازندران - کرده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone