🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کندی در شهر نجف آباد استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کندی در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  5. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21783.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

آسیب‌پذیری «StrandHogg 2.0» امنیت دستگاه‌های اندرویدی را به خطر می‌اندازد

محققان امنیتی یک آسیب‌پذیری درون تقریبا تمام نسخه‌های سیستم عامل اندروید پیدا کرده‌اند که به بدافزارها اجازه می‌دهد تا از طریق کپی کردن برنامه‌های اصلی به پسورد و سایر اطلاعات حساس دست پیدا کنند. این ...

محققان امنیتی یک آسیب‌پذیری درون تقریبا تمام نسخه‌های سیستم عامل اندروید پیدا کرده‌اند که - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر نجف آباد استان اصفهان - به بدافزارها اجازه می‌دهد تا از طریق کپی کردن برنامه‌های اصلی به پسورد و سایر اطلاعات حساس دست پیدا کنند.

این آسیب‌پذیری که با نام «StrandHogg 2.0» شناخته می‌شود، تمام دستگاه‌های مجهز به اندروید ۹.۰ و نسخه‌های قدیمی‌تر را تحت تاثیر قرار می‌دهد. بر اساس اعلام شرکت امنیتی نروژی «Promon»، این باگ برادر آسیب‌پذیری دیگری که ۶ ماه پیش کشف شد، محسوب - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر نجف آباد استان اصفهان - می‌شود. این آسیب‌پذیری باعث می‌شود کاربران تصور کنند که در حال وارد کردن رمز خود در یک برنامه قابل اعتماد و اصلی هستند.

این آسیب‌پذیری می‌تواند دسترسی‌های سایر اپلیکیشن‌ها را سرقت کند تا بتواند به اطلاعات حساس کاربران مانند مخاطبین، تصاویر و موقعیت مکانی آن‌ها دسترسی پیدا کند. گفته شده این باگ در مقایسه با نسخه قبلی خود خطرناک‌تر است، چرا که شناسایی آن بسیار دشوار - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر نجف آباد استان اصفهان - است.

با وجود اینکه چنین باگی می‌تواند دستگاه‌های زیادی را آلوده کند، هنوز از آن برای یک کمپین - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر نجف آباد استان اصفهان - هک استفاده نشده، البته در - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر نجف آباد استان اصفهان - صورتی که چنین کمپینی شکل بگیرد نمی‌توان به راحتی آن را تشخیص داد. شرکت - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر نجف آباد استان اصفهان - نروژی Promon پس از رفع این آسیب‌پذیری توسط گوگل، تصمیم به انتشار اطلاعات پیرامون آن گرفت.

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر نجف آباد استان اصفهان

سخنگوی گوگل اعلام کرده که این شرکت نیز مدارکی مبنی بر سوءاستفاده از این باگ پیدا نکرده. گوگل خبر از این داده که با استفاده از Google Play Protect - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر نجف آباد استان اصفهان - که درون دستگاه‌های اندرویدی وجود دارد، اپلیکیشن‌هایی که از آسیب‌پذیری - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر نجف آباد استان اصفهان - StrandHogg 2.0 سوءاستفاده می‌کنند - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر نجف آباد استان اصفهان - را مسدود می‌کند.

این آسیب‌پذیری از سیستم مولتی تسکینگ اندروید سوءاستفاده می‌کند. قربانی با تصور اینکه در حال دانلود یک برنامه عادی است، اپلیکیشن مخرب را دانلود می‌کند و هکر توسط آسیب‌پذیری StrandHogg - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر نجف آباد استان اصفهان - 2.0 به اطلاعات دست پیدا می‌کند.

پس از نصب برنامه و اجرای برنامه اصلی، اپلیکیشن مخرب برنامه اصلی را سرقت و محتوای خود را درون آن تزریق می‌کند. در این هنگام کاربر پسورد خود را وارد می‌کند که این پسورد در اختیار سرورهای هکر قرار می‌گیرد و اپلیکیشن اصلی تصور می‌کند - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر نجف آباد استان اصفهان - که ورود اطلاعات واقعی است. آسیب‌پذیری StrandHogg 2.0 برای اجرا روی - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر نجف آباد استان اصفهان - دستگاه‌های اندرویدی به هیچ مجوزی نیاز ندارد و مجوز‌های برنامه‌های دیگر را سرقت می‌کند.

با دسترسی به این مجوز‌ها، اپلیکیشن مخرب می‌تواند اطلاعات گوشی کاربر مانند متن پیام‌ها را به سرورها منتقل کند. با وجود اینکه گوگل چنین آسیب‌پذیری را رفع - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر نجف آباد استان اصفهان - کرده و خطر کمی برای کاربران وجود دارد، اما همچنان هکرها می‌توانند از آن سوءاستفاده کنند. بنابراین برای جلوگیری از سرقت اطلاعات خود، جدیدترین - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر نجف آباد استان اصفهان - پچ امنیتی اندروید را نصب کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone