🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  4. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  5. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21788.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

نسخه جدید بات هوش مصنوعی OpenAI معرفی شد؛ امکان سرودن شعر و ترجمه پیشرفته

کمپانی OpenAI که در زمینه هوش مصنوعی فعالیت دارد از نسخه جدید تولیدکننده متن GPT-3 رونمایی کرده که در مقایسه با نسخه قبلی (GPT-2) بسیار پیشرفته‌تر است. OpenAI ابتدا فعالیت خود را تحت مدیریت ایلان ماسک ...

کمپانی OpenAI که در زمینه هوش مصنوعی فعالیت دارد از نسخه جدید تولیدکننده متن GPT-3 رونمایی کرده که در مقایسه با نسخه قبلی (GPT-2) بسیار پیشرفته‌تر است.

OpenAI ابتدا فعالیت خود را تحت مدیریت ایلان ماسک و در زمینه تحقیق و توسعه هوش مصنوعی آغاز کرد. تا پیش از این از مهمترین محصولات - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر جوانرود استان کردستان - این شرکت بات هوش مصنوعی GPT-2 بود که - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر جوانرود استان کردستان - قابلیت تولید یک متن خیالی یا واقعی تنها بر اساس یک جمله را داشت و گفته می‌شد حتی گاهی تشخیص راست و - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر جوانرود استان کردستان - دروغ متن تولید شده توسط این بات غیرممکن است. با این حال در زمان انتشار عمومی این بات برخی متخصصان معتقد بودند در دسترس قرار گرفتن آن برای عموم می‌تواند خطرناک باشد.

نسخه GPT-2 بر اساس ۱.۵ میلیارد پارامتر عمل می‌کرد که رقم بسیار بالایی محسوب می‌شد اما به گزارش The next web نسخه GPT-3 از ۱۷۵ میلیارد پارامتر بهره می‌برد و به همین دلیل پیشرفت - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر جوانرود استان کردستان - مهمی محسوب می‌شود.

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر جوانرود استان کردستان

هوش مصنوعی GPT-3 قادر به پردازش طیف وسیعی از زبان‌های طبیعی است - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر جوانرود استان کردستان - و خروجی نهایی آن هم نیاز به اصلاحات گسترده ندارد. این نسخه از هوش مصنوعی OpenAI توانایی‌هایی - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر جوانرود استان کردستان - از جمله ترجمه، پرسش و پاسخ، عملیات ریاضی ساده، بهبود گرامر انگلیسی و حتی نوشتن شعر را دارد.

GPT-3، با وجود پیشرفت‌‌های قابل توجه نسبت به نسخه قبلی نگرانی‌های بیشتری را بر انگیخته است. با این حال استفاده از این هوش مصنوعی چندان هم آسان نیست و بسیار گران - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر جوانرود استان کردستان - تمام می‌شود؛ چرا که نیاز به قدرت - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر جوانرود استان کردستان - پردازشی - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر جوانرود استان کردستان - فوق‌العاده‌ای دارد. به گفته مدیرعامل شرکت Hyperia فعال در حوزه ارتباطات هوش مصنوعی،‌ هزینه آموزش مدل زبانی GPT-3 بسیار بالا خواهد بود؛ نزدیک به ۱۲ میلیون دلار که بر اساس هزینه پردازش ابری عمومی محاسبه شده است. در مقایسه باید اشاره کنیم که GPT-2 در حدود ۲۰۰ برابر - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر جوانرود استان کردستان - هزینه کمتری دارد. به این ترتیب به نظر می‌رسد فقط کشورها یا سازمان‌‌های چند ملیتی از پس هزینه بالای استفاده از GPT-3 بر آیند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone