🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر چناران استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر چناران استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  2. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  3. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  4. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  5. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21773.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

قابلیت جدید اینستاگرام امکان تبدیل پیج به فروشگاه را ممکن می‌کند

فیسبوک و اینستاگرام قدم بزرگ دیگری در مسیر تسهیل خرید اینترنتی برداشتند. قابلیت Facebook Shops به کسب و کارها اجازه می‌دهد تا پیج فیسبوک یا اینستاگرام را برای دنبال کنندگان به فروشگاه اینترنتی تبدیل کنند. ...

فیسبوک و اینستاگرام قدم بزرگ دیگری در مسیر تسهیل خرید اینترنتی برداشتند. قابلیت Facebook Shops به کسب و کارها اجازه می‌دهد تا پیج فیسبوک یا اینستاگرام را برای دنبال کنندگان به فروشگاه اینترنتی تبدیل کنند. فیسبوک می‌گوید این قابلیت به - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر چناران استان خراسان - کسب و - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر چناران استان خراسان - کارهای کوچکی که به خاطر شیوع ویروس - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر چناران استان خراسان - کرونا آسیب دیده‌اند کمک می‌کند.

کسب و کارها به کمک قابلیت Shops می‌توانند قسمتی از صفحه فیسبوک یا اینستاگرام خود را به یک «فروشگاه» اختصاص دهند و کاتالوگ محصولات را برای خرید در معرض نمایش کاربران قرار دهند. خریدها در فیسبوک انجام نشده و مشتری از صفحه محصول به وب سایت کسب و کار - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر چناران استان خراسان - هدایت خواهد شد.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر چناران استان خراسان

قابلیت Shops به کسب و کارها کمک می کند تا توجه دنبال - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر چناران استان خراسان - کنندگان را به محصولات خود جلب کرده و مشتری جدید به دست آورند. همچنین می‌توانند با مشتری - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر چناران استان خراسان - احتمالی در مسنجر، واتساپ و دایرکت اینستاگرام چت کنند. اینستاگرام از این قابلیت به شکل گسترده تری استفاده خواهد کرد و بناست در آپدیت‌های - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر چناران استان خراسان - آینده قسمتی از اپلیکیشن را به فروشگاه اختصاص داده و آن را جایگزین تب «Activity» کند.

اینستاگرام به دنبال - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر چناران استان خراسان - ترکیب لایو با فروشگاه هم است و این قابلیت در «ماه‌های آینده» در اختیار کاربران این شبکه اجتماعی و فیسبوک قرار خواهد گرفت. به کمک این قابلیت برندها و اینفلوئنسرها - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر چناران استان خراسان - می‌توانند پیش از لایو استریم برخی محصولات را تگ کرده و لینک خرید آن‌ها را پایین ویدیو پین - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر چناران استان خراسان - کنند. این قابلیت به اینستاگرام کمک می‌کند تا از مهاجرت همیشگی اینفلوئنسرها به سرویس‌هایی مثل یوتیوب که گزینه‌های بیشتری را برای درآمدزایی در اختیار آن‌ها می‌گذارند، جلوگیری کند.

فیسبوک می‌گوید در حال آزمایش روش‌هایی است تا کسب و کارها بتوانند برای تشویق - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر چناران استان خراسان - مشتریان به تکرار خرید، برنامه‌های وفاداری را نیز به Shop بیاورند تا - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر چناران استان خراسان - مشتریان و کسب و کارها بتوانند امتیازهای خرید و دیگر جوایز تشویقی را ردیابی و مدیریت کنند.

قابلیت Shops به مرور در دسترس کاربران - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر چناران استان خراسان - قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر رامیار نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
تعمیرچی طرفای 15خرداد چناران تعمیرات داره.
پاسخ: بله در 15خرداد شهر چناران خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone