🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بهی در شهر مشکین شهر استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بهی در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  2. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  3. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  4. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  5. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21774.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

ریزر از هدفون «Opus» رونمایی کرد؛ حذف نویز فعال و گواهی THX

شرکت ریزر امروز از جدیدترین محصول خود رونمایی کرد. در حالی که این برند در زمینه تجهیزات گیمینگ فعالیت می‌کند، هدفون «Opus» علاقه‌مندان به کیفیت بالای صدا را هدف گرفته و با طراحی ساده و ...

شرکت ریزر امروز از جدیدترین محصول خود رونمایی کرد. در حالی که این - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - برند در زمینه - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - تجهیزات گیمینگ فعالیت می‌کند، هدفون «Opus» علاقه‌مندان به کیفیت بالای صدا را - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - هدف گرفته و با طراحی ساده و همچنین قابلیت حذف نویز می‌تواند به فروش مناسبی دست پیدا کند.

هدفون Opus با قیمت ۱۹۹ - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - دلار به - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - فروش می‌رسد و با کسب تاییدیه THX کیفیت صوتی بالایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این هدفون نتیجه همکاری ریزر و THX است و برای سناریوهای مختلف مانند موسیقی، اجرای بازی‌ها و همچنین تماشای فیلم بهینه‌سازی شده. برخلاف اکثر محصولات قبلی ریزر که برای گیمرها تولید شده‌اند، این هدفون - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - توسط تمام افراد برای کاربردهای مختلف قابل استفاده است.

تعمیرات لباسشویی بهی در شهر مشکین شهر استان اردبیل

هدفون ریزر کیفیت ساخت بالایی دارد و از چرم مصنوعی برای ایرکاپ‌ها بهره می‌برد. بنابر اعلام ریزر، این هدفون با یکبار شارژ و فعال بودن قابلیت حذف نویز فعال تا ۲۵ ساعت شارژدهی دارد. این هدفون می‌تواند توسط بلوتوث ۴.۲ - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - به دستگاه‌ها متصل شود و از کدک‌های - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - AVRCP ،A2DP ،APTX ،AAC و HFP پشتیبانی می‌کند. اگر علاقه‌ای به ارتباط بی‌سیم ندارید، می‌توانید توسط - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - کابل از - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - جک ۳.۵ میلی‌آمپری آن استفاده کنید.

ریزر قابلیت حذف نویز فعال هدفون خود را «سیستم هیبریدی پیشرفته حذف نویز فعال» نام‌گذاری کرده. این سیستم از چهار میکروفن استفاده می‌کند تا قابلیت حذف - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - صداهای مزاحم را در اختیار کاربران قرار دهد. هر ایرکاپ این هدفون به یک میکروفن در بخش داخلی و یک میکروفن در بخش خارجی مجهز شده که این سبک طراحی باعث می‌شود با یک سیستم هیبریدی روبه‌رو باشیم.

تعمیرات لباسشویی بهی در شهر مشکین شهر استان اردبیل

هدفون Opus هم اکنون از طریق وب‌سایت رسمی این شرکت و همچنین آمازون قابل خریداری است. قیمت درنظر گرفته شده برای آن برابر با ۱۹۹ دلار یا ۲۱۰ یورو است و می‌توان آن را در رنگ‌های آبی یا مشکی سفارش داد. کاربران در آمریکای شمالی، اروپا، چین و - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - برخی کشورهای آسیایی قادر به خرید این هدفون خواهند بود. در جعبه این هدفون علاوه بر کیف، کابل شارژ USB-C و همچنین کابل برای اتصال به جک ۳.۵ میلی‌متری قرار دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone