🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بابل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بابل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  2. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  3. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  4. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21775.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

تاریخ عرضه و قیمت عینک اپل افشا شد؛ وابستگی «اپل گلس» به آیفون

مدت‌هاست که می‌دانیم اپل در حال توسعه عینک واقعیت افزوده خود است. اخیرا افشاگر معروف، «جان پروسر» اطلاعات جدیدی از عینک اپل در اختیار علاقه‌مندان به دنیای فناوری قرار داده که شامل نام، قیمت و ...

مدت‌هاست که می‌دانیم اپل در حال توسعه - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بابل استان مازندران - عینک واقعیت افزوده خود است. اخیرا افشاگر معروف، «جان پروسر» اطلاعات جدیدی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بابل استان مازندران - از عینک اپل در اختیار علاقه‌مندان به دنیای فناوری قرار داده که شامل نام، قیمت و برخی ویژگی‌های آن می‌شود.

به گفته - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بابل استان مازندران - پروسر، این عینک با نام «اپل گلس» از راه می‌رسد و با قیمت ۴۹۹ دلار به فروش می‌رسد. این قیمت تنها مربوط به فریم عینک اپل می‌شود و اگر نیاز به لنزهای پزشکی داشته باشید باید آن‌ها را به صورت جداگانه بخرید. این احتمال وجود دارد که عینک واقعیت افزوده اپل همراه با گوشی‌های سری آیفون ۱۲ در ماه اکتبر سال جاری میلادی معرفی شود.

پروسر ادعا کرده که اپل خواستار یک معرفی شکوهمند برای عینک خود است، با این حال قصد دارد از آن در یک مراسم اصلی مانند معرفی نسل جدید آیفون‌ها رونمایی کند تا رسانه‌های زیادی آن را پوشش دهند. شاید اپل تصمیم بگیرد عینک خود را در مارس ۲۰۲۱ معرفی کند، البته تاریخ معرفی این محصول اهمیت چندانی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بابل استان مازندران - ندارد. بنابر گفته پروسر، این عینک در فصل چهارم ۲۰۲۱ یا اوایل ۲۰۲۲ در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بابل استان مازندران

پروسر اعلام کرده که نمونه آزمایشی اپل گلس را با فریم پلاستیکی مشاهده کرده، البته این احتمال وجود دارد که جنس بدنه نمونه نهایی تغییر کند. ظاهرا در سمت راست این عینک اسکنر LiDAR قرار می‌گیرد و کاربران نباید منتظر استفاده از دوربین معمولی در آن باشند. اپل اخیرا از این اسکنر - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بابل استان مازندران - در آیپد پرو ۲۰۲۰ استفاده کرده که ظاهرا اطلاعات آن جمع‌آوری و به تیم اپل گلس ارسال می‌شود تا بتواند تجربه مناسبی برای گجت پوشیدنی اپل ایجاد کند.

از سایر اطلاعات مربوط به اپل گلس می‌توان - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بابل استان مازندران - به پردازش اطلاعات آن توسط آیفون اشاره کرد و به احتمال زیاد این رویکرد باعث - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بابل استان مازندران - کاهش قیمت، افزایش شارژدهی و ابعاد کوچک عینک اپل می‌شود. پروسر چنین رویه‌ای را مشابه با نسل اول اپل واچ می‌داند. کاربران ظاهرا می‌توانند اطلاعات را به وسیله رابط کاربری «Starboard» در هر دو لنز مشاهده کنند.

رابط کاربری اپل گلس از ژست‌های حرکتی پشتیبانی می‌کند. این عینک قادر - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بابل استان مازندران - به اسکن کدهای QR اپل خواهد بود و تنها فردی که از - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بابل استان مازندران - آن استفاده می‌کند می‌تواند محتوای درون لنزها را ببیند. در نهایت پروسر اعلام کرده که اپل برای عینک واقعیت افزوده خود یک استند پلاستیکی برای شارژ بی‌سیم معرفی می‌کند و همچنین این شرکت هم اکنون برنامه‌ای برای نسخه آفتابی آن ندارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone