🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر اسدآباد استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  4. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  5. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21782.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

تشکیل باشگاه 5G از کشورهای متحد؛ راهکار تازه بریتانیا برای کاهش وابستگی به هواوی

بریتانیا از مذاکره با آمریکا برای تشکیل گروهی شامل ۱۰ کشور خبر داده که با توسعه زیرساخت شبکه 5G وابستگی آنها به فناوری هواوی را کاهش می دهند. بریتانیا تا چند ماه قبل همکاری نزدیکی ...

بریتانیا از مذاکره با آمریکا برای تشکیل گروهی شامل ۱۰ کشور خبر داده که با توسعه زیرساخت شبکه 5G وابستگی آنها به فناوری هواوی را کاهش می دهند.

بریتانیا تا چند ماه قبل همکاری نزدیکی را با هواوی برای استفاده از فناوری های نسل پنجم شبکه داشت اما در روزهای اخیر با چرخشی آشکار مسیر کاملا متفاوتی را در پیش گرفت است. هفته گذشته « بوریس جانسون»، نخست وزیر بریتانیا از مقامات رسمی خواست تا مشارکت هواوی در توسعه زیرساخت شبکه 5G بریتانیا را تا سال ۲۰۲۳ به صفر برسانند.

این کشور حالا هم از مذاکراتی با آمریکا خبر داده که احتمالا به تشکیل باشگاهی از کشورهای غربی و متحدان آسیایی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر اسدآباد استان همدان - آنها منجر می شود که روی توسعه زیرساخت 5G تمرکز خواهند کرد. به گفته تایمز در گروه موسوم به «D10» احتمالا کره جنوبی، هند و استرالیا هم حضور خواهند داشت.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر اسدآباد استان همدان

با - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر اسدآباد استان همدان - توجه به بالا گرفتن تنش ها بین پکن و واشنگتن بر سر شیوع کرونا، این موضع ماه آینده و در اجلاس کشورهای عضو G7 به میزبانی آمریکا احتمالا به یکی از بحث اصلی تبدیل خواهد شد. دولت ترامپ پیش از این آشکارا از کشورهای هم پیمان به ویژه بریتانیا خواسته از بکارگیری فناوری هواوی در شبکه های ارتباطی خود پرهیز کنند.

لندن تا پیش از این به واسطه قیمت پایین و کارایی بالای تجهیزات شرکت چینی به استفاده از آن راغب بود و - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر اسدآباد استان همدان - حتی ۳۵ درصد از زیرساخت - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر اسدآباد استان همدان - ضروری خود بر پایه آن بنا کرده حالا اما تصمیم گرفته اند تا ۳ سال دیگر دست هواوی را از این شبکه کوتاه کنند. یکی از سخنگویان دولت انگلیس تلاش این کشور برای یافتن جایگزین هایی برای هواوی را تایید کرده است. از اصلی ترین - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر اسدآباد استان همدان - گزینه های  می توان به اریکسون سوئد و نوکیا اشاره کرد اما جایگزین کردن - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر اسدآباد استان همدان - کاملا آنها با هواوی هزینه بسیار سنگینی را به دولت تحمیل خواهد کرد، آن هم در شرایطی که کرونا لطمه سنگینی به اقتصاد این کشور زده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone