🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سرعین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سرعین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  2. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  3. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21781.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

توضیح وزیر کشور درباره قطع اینترنت در آبان ماه: امنیت عمومی مهم بود

سوم آذر پارسال بود که مجلس بعد از اظهارات وزیر ارتباطات مبنی بر اینکه نقشی در قطعی اینترنت در آبان ماه گذشته ندارد، طرح استیضاح وزیر کشور را به دلایل مختلف از جمله قطع اینترنت ...

سوم آذر پارسال بود که مجلس بعد از اظهارات وزیر ارتباطات - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سرعین استان اردبیل - مبنی بر اینکه نقشی در قطعی اینترنت در آبان ماه گذشته ندارد، طرح استیضاح وزیر کشور را به دلایل مختلف از جمله قطع اینترنت مطرح کردند. بعد از گذشت شش ماه از این مساله، وزیر کشور در مصاحبه تلویزیونی خود رسما - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سرعین استان اردبیل - تایید - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سرعین استان اردبیل - کرد که قطع اینترنت به دستور او انجام شده و این مساله را برای امنیت عمومی کشور یک مساله مهم دانست.

وزیر کشور با اشاره به این مساله که - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سرعین استان اردبیل - «آمریکا دشمن ایران است و دخالت‌های متعددی از روزهای اول انقلاب در ایران داشته» آبان ۹۸ را یکی از جدیدترین دخالت‌های آمریکا در امور ایران دانست. «رحمانی فضلی» با بیان اینکه - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سرعین استان اردبیل - آنها طرح سوری‌سازی ایران - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سرعین استان اردبیل - داشتند، گفت:

«در آبان ۹۸ تمام رسانه‌های آمریکا و مخالف ایران - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سرعین استان اردبیل - از جمله سلطنت‌طلبان، منافقین و داعش آموزش مسلحانه می‌دادند. می‌گویند رحمانی اینترنت را در اعتراض‌ها قطع کرد. وقتی از طریق اینترنت آموزش نظامی می‌دهند، باید اینترنت قطع شود. آنها می‌خواستند در ایران جنگ داخلی راه بیندازند. از چند ماه قبل آبان، آموزش نظامی را آغاز کرده بودند و حتی ورود - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سرعین استان اردبیل - سلاح قاچاق در مرزها بیشتر شده بود ولی ما این اقدامات را رصد کرده بودیم. گران شدن بنزین بهانه برای ایجاد آشوب در ایران شد. اگر بنزین دلیل ناآرامی‌ها بود، سطح نا آرامی‌ها خیلی گسترده‌تر - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سرعین استان اردبیل - می‌شد.»

آبان ماه گذشته بود که بعد از ناآرامی‌هایی در خیابان‌ها که سرچشمه آنها گرانی بنزین بود، اینترنت جهانی از کشور رخت بست و ۱۶۰ ساعت کامل در بسیاری از - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سرعین استان اردبیل - مناطق ایران قطع بود. ابر آروان در - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سرعین استان اردبیل - گزارشی که در این باره منتشر ساخته بود این واقعه را یک «کابوس اینترنتی» برای ایران خوانده بود. ترکش‌های قطعی اینترنت در مسائل مهمی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سرعین استان اردبیل - چون سرعت رشد و سرمایه‌گذاری روی استارتاپ‌‌ها هنوز هم دیده می‌شود و در همان زمان نیز طی جلسات متعددی درباره ضرر و زیان‌هایی که - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سرعین استان اردبیل - این قطعی در پی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سرعین استان اردبیل - آورد، صحبت‌های گوناگونی شد. به عنوان مثال در جلسه بررسی پیامدهای قطع اینترنت بر کسب‌و‌کارها با حضور مسئولان وزارت ارتباطات و سازمان نصر اعلام شد که صنعت IT ایران در آن ایام روزانه ۲۵۰۰ میلیارد تومان ضرر کرد.

اعضای کمیسیون «اقتصاد نوآوری و تحول دیجیتال» در اتاق تهران نیز اعلام کرده بودند که در ایام قطعی اینترنت سراسری، روزانه ۵۰ الی ۶۰ میلیون دلار به اقتصاد کشور آسیب وارد شد.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سرعین استان اردبیل

گفتنیست رییس دانشگاه تهران نیز در مصاحبه‌ای گفته بود قطعی اینترنت اختلال در تبادلات دانشگاهی و مشکل - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سرعین استان اردبیل - برای متقاضیان تحصیل در خارج را به وجود آورده و کاربران در شبکه‌های اجتماعی نیز از مشکلات عدیده‌ای که در دوران قطعی اینترنت با آنها درگیر شدند، - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سرعین استان اردبیل - صحبت کرده بودند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کیا نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام روزتون بخیر یک سوالی دارم شرکت شما پیامبر اعظم سرعین تعمیرات داره
پاسخ: بله در پیامبر اعظم شهر سرعین خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone