🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بکو در شهر قائمشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بکو در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  2. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  3. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  4. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  5. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21777.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

گوگل کروم ۸۳ منتشر شد؛ گروه‌بندی تب‌ها و اصلاحات امنیتی گسترده

گوگل کروم ۸۳ برای لینوکس، ویندوز و مک منتشر شد و همانطور که انتظار می‌رفت به خاطر جهش ناگهانی از نسخه ۸۱ به ۸۳، با اصلاحات گسترده از راه رسیده است. یکی از جالب ترین ...

گوگل کروم ۸۳ برای لینوکس، ویندوز و مک منتشر شد و همانطور که انتظار می‌رفت به خاطر جهش ناگهانی از نسخه ۸۱ به ۸۳، با اصلاحات گسترده از راه رسیده است.

یکی - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر قائمشهر استان مازندران - از جالب ترین قابلیت‌های اضافه شده به نسخه ۸۳ مرورگر کروم، امکان گروه بندی تب هاست که گوگل حدودا یک هفته قبل - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر قائمشهر استان مازندران - آن را معرفی کرد. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر قائمشهر استان مازندران - تب‌های باز را مرتب و دسته بندی کرده و تنها با راست کلیک کردن روی تب‌ها، آن‌ها را در گروه‌هایی با نام و رنگ دلخواه قرار دهند. در آپدیت‌های آینده امکان جمع شدن گروه‌ها هم فراهم خواهد شد تا از شلوغ شدن نوار مرورگر جلوگیری شود.

تعمیرات لباسشویی بکو در شهر قائمشهر استان مازندران

در نسخه جدید مرورگر کروم رابط کاربری قسمت‌های Privacy و Settings نسخه دسکتاپ - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر قائمشهر استان مازندران - نیز از نو طراحی شده و هدف گوگل از - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر قائمشهر استان مازندران - این تغییرات آسان تر کردن تنظیمات مرورگر بوده است. در کوکی‌ها، تنظیمات سایت و پاکسازی - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر قائمشهر استان مازندران - داده‌های مرورگر نیز اصلاحاتی صورت گرفته و مکان برخی گزینه‌ها برای دسترسی راحت تر تغییر پیدا کرده - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر قائمشهر استان مازندران - است.

از دیگر تغییرات کروم ۸۳ می‌توان به اضافه شدن آیکون پازل به نوار بالای مرورگر اشاره کرد که جزئیات بیشتری را در مورد داده‌هایی که مرورگر حین بارگزاری سایت به آن‌ها دسترسی پیدا می‌کند، در اختیار کاربر می‌گذارد. علاوه بر این گزینه‌هایی برای مدیریت افزونه‌ها و کنترل - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر قائمشهر استان مازندران - سطح دسترسی آن‌ها به اطلاعات به نسخه جدید اضافه شده‌اند.

تعمیرات لباسشویی بکو در شهر قائمشهر استان مازندران

گوگل - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر قائمشهر استان مازندران - کروم ۸۳ اولین نسخه‌ای از این مرورگر است کوکی‌های شخص ثالث را در حالت Incognito مسدود می‌کند، البته کاربران می‌توانند با کلیک روی آیکن اختصاصی در صفحه، کوکی‌ها را برای برخی سایت‌ها فعال کنند.

گوگل دست کم ۳۸ حفره امنیتی را در نسخه جدید مرورگر کروم برطرف کرده که از میان آن‌ها ۴ حفره خطرناک بوده‌اند. گوگل برای رفع حفره‌های امنیتی - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر قائمشهر استان مازندران - این نسخه، هزاران دلار به محققان امنیتی پرداخت کرده است.

گوگل قابلیت‌های فوق را به تدریج - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر قائمشهر استان مازندران - برای مرورگر کروم فعال می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone