🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اردستان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  5. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21787.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

تامین انرژی گوشی بدون شارژ باتری؛ ویژگی منحصر به فرد اکسپریا ۱ مارک ۲

جدیدترین پرچمدار سونی، اکسپریا ۱ مارک ۲ یک گوشی با دوربین قدرتمند محسوب می‌شود، با این حال به علت استفاده از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ و ۸ گیگابایت رم، عملکرد مناسبی در زمینه اجرای بازی‌های گرافیکی ...

جدیدترین پرچمدار سونی، اکسپریا ۱ مارک ۲ - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اردستان استان اصفهان - یک گوشی با دوربین قدرتمند محسوب می‌شود، با این حال به علت استفاده از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ و ۸ گیگابایت رم، عملکرد مناسبی در زمینه - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اردستان استان اصفهان - اجرای بازی‌های گرافیکی دارد و از ویژگی گیمینگ منحصر به فردی نیز بهره می‌برد.

این گوشی هوشمند حالتی به نام «Game Enhancer» دارد که امکان اجرای بهتر و طولانی‌تر بازی را برای کاربران فراهم می‌کند. در - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اردستان استان اصفهان - هنگام اجرای بازی‌ها، دمای گوشی‌های هوشمند افزایش پیدا می‌کند و گرما یکی از دشمنان اصلی این محصولات است.

سونی از - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اردستان استان اصفهان - قابلیت «H.S. Power Control» در پرچمدار جدید خود استفاده کرده که در زمان اتصال دستگاه به آداپتور، شارژ باتری را - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اردستان استان اصفهان - متوقف می‌کند و انرژی موردنیاز را به صورت - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اردستان استان اصفهان - مستقیم توسط کابل USB-C تامین می‌کند. این ویژگی - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اردستان استان اصفهان - مانع از تولید گرما توسط باتری و در نتیجه کاهش آسیب به باتری و همچنین مانع از کند شدن دستگاه در هنگام اجرای بازی‌ها می‌شود.

شرکت‌های مختلفی تا به امروز حالت‌های گیمینگ را برای گوشی‌های هوشمند خود درنظر گرفته‌اند، با این حال به نظر می‌رسد ویژگی تامین انرژی موردنیاز دستگاه - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اردستان استان اصفهان - به صورت مستقیم توسط کابل و عدم فشار به - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اردستان استان اصفهان - باتری یکی از بهترین راه‌حل‌ها محسوب می‌شود.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اردستان استان اصفهان

اکسپریا ۱ مارک ۲ در رنگ‌های - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اردستان استان اصفهان - مشکی و بنفش با قیمت - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اردستان استان اصفهان - ۱۱۹۹.۹۹ دلار وارد بازار ژاپن شده است. این گوشی هوشمند به مشخصات فنی قدرتمندی مجهز شده و ویژگی‌های مناسبی در اختیار خریداران قرار می‌دهد. این پرچمدار ژاپنی به صفحه نمایش ۶.۵ اینچی OLED با رزولوشن 4K مجهز شده که گوریلا گلس ۶ آن - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اردستان استان اصفهان - را محافظت می‌کند. این دستگاه به دوربین اصلی چهارگانه مجهز شده که سه سنسور آن ۱۲ مگاپیکسلی - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اردستان استان اصفهان - و سنسور چهارم از نوع ToF است.

اکسپریا ۱ مارک ۲ برخلاف بسیاری از پرچمدارهای بازار، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون دارد. باتری این دستگاه ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است و از شارژ وایرلس پشتیبانی می‌کند. - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اردستان استان اصفهان - این گوشی هوشمند از قابلیت «DSEE Ultimate» بهره می‌برد که از هوش مصنوعی برای بهبود خودکار فرکانس صدا و بیت ریت استفاده می‌کند و کیفیت آهنگ‌ها را افزایش می‌دهد. این ویژگی برای هدفون‌ها سیمی و بی‌سیم کارایی دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone