🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر هرسین استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  3. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  5. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21776.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

آنر X10 5G معرفی شد؛ طراحی چشم‌نواز و پشتیبانی از 5G

آنر دقایقی قبل از گوشی X10 5G به عنوان جایگزین سری 9X رونمایی کرد که علاوه بر سازگاری با شبکه 5G از دوربین قدرتمندی هم برخوردار است. آنر X10 5G از نمایشگر ۶.۶۳ اینچی IPS LCD با نسبت ...

آنر دقایقی قبل از گوشی X10 5G به عنوان جایگزین سری 9X رونمایی کرد که علاوه بر سازگاری با شبکه 5G از دوربین قدرتمندی هم برخوردار است.

آنر X10 5G از نمایشگر - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر هرسین استان کردستان - ۶.۶۳ اینچی IPS LCD با نسبت - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر هرسین استان کردستان - تصویر ۲۰:۹ بهره می برد که به لطف دوربین جهنده در آن خبری از ناچ یا حفره نیست. این نمایشگر از نرخ تازه سازی قابل توجه ۹۰ هرتز و نرخ نمونه برداری لمس ۱۸۰ هرتزی برخوردار است که نمایش روان تر محتوا را به ارمغان می آورد.

پردازش داده ها در گوشی جدید آنر توسط چیپست ۸ هسته ای Kirin 820 انجام شده - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر هرسین استان کردستان - و به لطف فناوری SUL هواوی نرخ آپلود محتوا در - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر هرسین استان کردستان - آن بهبود ارتقا یافته است. پیکربندی حافظه شامل ۶ یا ۸ گیگابایت رم LPDDR4X و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه از نوع UFS 2.1 می شود اما در کنار آن امکان استفاده از کارت حافظه NM نیز میسر است.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر هرسین استان کردستان

دوربین اصلی آنر - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر هرسین استان کردستان - 10X 5G سه گانه است و نقش اصلی را در آن سنسور ۴۰ مگاپیکسلی RYYB سونی IMX600y با ISO 153600 بر عهده دارد که قبلا در پرچمدار میت Xs به کار رفته بود. مزیت سنسور RYYB نسبت به مدل های متداول RGGB جذب نور بیشتر و ارتقای کیفیت تصاویر در محیط های کم نور است. در کنار آن هم دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و ۲ مگاپیکسلی عمق سنج قرار گرفته اند.

از ویژگی های این دوربین می توان به فیلمبرداری 4K UHD، اسلوموشن ۹۶۰ فریم بر ثانیه، فوکوس خودکار سریع، شناسایی منظره مبتنی بر AI و ارتقای کیفیت تصاویر در شب با Super Night Scene 2.0 اشاره کرد. همانطور که گفتیم دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی جهنده است و از لبه بالایی دستگاه خارج می شود.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر هرسین استان کردستان

یکی از نقاط قوت آنر X10 باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع ۲۲.۵ پشتیبانی می کند و این درحالی است که در 9X توان شارژ از ۱۰ وات فراتر نمی رفت. این موبایل به صورت پیش فرض با رابط کاربری Magic UI 3.1 مبتنی بر اندروید ۱۰ از راه می رسد  اما در آن خبری از سرویس‌ ها و اپ های گوگل نیست.

دیگر ویژگی های آنر X10 5G شامل جک هدفون ۳.۵ میلی متری، Wi-Fi 802.11a، درگاه USB-C و سنسور فیزیکی اثر انگشت در لبه کناری می شود. این گوشی در رنگ های گرادیانی آبی،نقره ای، مشکی و نارنجی تیره عرضه خواهد شد که روی آن طراحی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر هرسین استان کردستان - افقی و مورب چشم نوازی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر هرسین استان کردستان - نیز حک شده - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر هرسین استان کردستان - است. آنر محصول جدید خود را از هفته آینده و با قیمت های زیر به دست کاربران می رساند:

  • نسخه با ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی: ۲۶۷ دلار
  • نسخه ۶+۱۲۸ گیگابایتی: ۳۰۹ دلار
  • نسخه ۸+۱۲۸ گیگابایتی: ۳۳۷ دلار
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone