تعمیرات یخچال می تگ در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  2. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  3. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  4. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  5. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13119.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

اپل از طراح ارشد سابق خود به اتهام فروش اسناد محرمانه شرکت به رسانه‌ها شکایت کرد

اپل از طراح ارشد سابق خود به اتهام فروش اسناد محرمانه و جزئیات محصولات عرضه نشده به یک خبرگزاری شکایت کرد. به گزارش اپل اینسایدر، اپل یکی از طراحان سابق خود به نام «سایمون لنکستر» ...

اپل از طراح ارشد سابق خود به اتهام فروش اسناد محرمانه و جزئیات محصولات عرضه نشده به یک خبرگزاری شکایت کرد.

به گزارش اپل اینسایدر، اپل یکی از طراحان سابق خود به نام «سایمون لنکستر» (Simon Lancaster) را به فروش - تعمیرات یخچال می تگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - اسناد محرمانه و جزئیات محصولات عرضه نشده این شرکت به یک خبرگزاری متهم و از او شکایت کرد. لنکستر این کار را به امید قرار دادن استارتاپ - تعمیرات یخچال می تگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - خود در - تعمیرات یخچال می تگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - کانون توجهات پس از ترک اپل انجام داده است.

آنطور - تعمیرات یخچال می تگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - که در شکایت اپل آمده، ارتباط پنهانی - تعمیرات یخچال می تگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - لنکستر و یکی از خبرنگاران با هدف سرقت اسناد سال ۲۰۱۸ شروع شده و تا سال ۲۰۲۰ ادامه یافته است. لنکستر بهار ۲۰۱۹ با این خبرنگار تماس گرفته - تعمیرات یخچال می تگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - و از او خواسته تا شایعه عرضه محصولی که «می‌توانسته برای استارتاپ او دردسرساز شود» را بررسی - تعمیرات یخچال می تگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - کند. اپل همچنین مدعی است که لنکستر پس از این مکالمه به رابط خود گفته که اگر استارتاپش ۱ میلیون دلار سرمایه جذب کرد، - تعمیرات یخچال می تگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - در مورد آن مقاله‌ای جذاب بنویسد.

در ادامه گزارش نوشته شده که اکتبر ۲۰۱۹، لنکستر به خبرنگار می‌گوید که - تعمیرات یخچال می تگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - در حال ترک کردن اپل است. او سپس اسناد محرمانه درباره برخی محصولات اپل را به خبرنگار تحویل داده و خواستار نگارش مقاله‌ای با این عنوان شده است: «طراح کارکشته اپل با سابقه ۱۲ ساله این شرکت را به مقصد استارتاپی جذاب ترک می‌کند». خبرنگار همچنین از لنکستر می‌خواهد تا اطلاعاتی در مورد - تعمیرات یخچال می تگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - یکی از پروژه‌های فوق سری اپل با اسم رمز «Project X» فاش کند.

تعمیرات یخچال می تگ در شهر صومعه سرا استان گیلان

لنکستر ۱۵ اکتبر، نامه استعفای خود - تعمیرات یخچال می تگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - را به اپل - تعمیرات یخچال می تگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - تحویل می‌دهد اما همچنان رابطه خود با خبرنگار یا خبرنگاران حفظ می‌کند. یک روز بعد، آن‌ها از او می‌خواهند تا برخی - تعمیرات یخچال می تگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - اسناد خاص را پیش از ترک اپل سرقت - تعمیرات یخچال می تگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - کرده و به آن‌ها تحویل دهد.

اپل همچنین لنکستر را به حضور در یک جلسه محرمانه درباره Project X با وجود تحویل نامه استعفای خود به شرکت متهم کرده که به منظور کسب اطلاعات هر چه بیشتر در مورد این پروژه و افشای آن ها به رسانه‌ها انجام شده است.

اپل همچنین مدعی است که لنکستر از نام کاربری و رمز عبور خود برای دانلود غیرقانونی اطلاعات محرمانه تا آخرین روز کاری خود (نیمه شب اول نوامبر ۲۰۱۹) متهم کرده است. به گفته اپل، لنکستر حتی - تعمیرات یخچال می تگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - خارج از شرکت نیز به سیستم‌های اپل وصل شده و - تعمیرات یخچال می تگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - برخی اسناد را - تعمیرات یخچال می تگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - سرقت کرده است.

سایمون لنکستر سال ۲۰۰۸ در اپل استخدام شد و در طول دوران ۱۱ ساله در این شرکت با سمت مدیر ارشد مواد پیشرفته و معمار طراحی محصول - تعمیرات یخچال می تگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - کار کرده است. او سال ۲۰۱۹ پس از ترک اپل، با سمت مدیر محصولات مصرفی در شرکت طراحی مواد Arris Composites مشغول شد. او سابقه کار روی مک بوک پرو ۱۳ اینچی، تاچ - تعمیرات یخچال می تگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - بار و همچنین «محصولات عرضه نشده اپل» را در کارنامه دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone