🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر جهرم استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر جهرم استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21154.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

سرویس کنفرانس ویدیویی «گوگل میت» روزانه ۳ میلیون کاربر جدید جذب می‌کند

با شیوع ویروس کرونا بسیاری از تماس‌ها به صورت مجازی انجام می‌شود و برنامه‌های کنفرانس ویدیویی محبوبیت بالایی در میان کاربران پیدا کرده‌اند. بر اساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده از سوی مدیرعامل گوگل، روزانه نزدیک ...

با شیوع ویروس کرونا بسیاری از تماس‌ها به صورت مجازی انجام می‌شود و برنامه‌های کنفرانس ویدیویی محبوبیت بالایی در میان کاربران پیدا کرده‌اند. بر اساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده از سوی مدیرعامل گوگل، روزانه نزدیک به ۳ میلیون کاربر جدید عضو گوگل میت می‌شوند و تعداد کل کاربران روزانه آن به ۱۰۰ میلیون نفر می‌رسد.

سرویس گوگل میت به محبوبیت بالایی در میان کاربران دست پیدا کرده و به صورت روزانه تعداد اعضای - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر جهرم استان فارس - آن افزایش می‌یابد. اوایل ماه جاری میلادی گوگل - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر جهرم استان فارس - اعلام - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر جهرم استان فارس - کرد که روزانه بیش از ۲ میلیون نفر عضو - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر جهرم استان فارس - این سرویس می‌شوند و حالا مدیرعامل گوگل، «سوندار پیچای» خبر از افزایش این تعداد به روزانه ۳ میلیون نفر داده. علت این رشد، افزایش استفاده از سرویس گوگل در مدارس و دفاتر کار است چرا که به علت شیوع کووید-۱۹ بسیاری از آن‌ها به صورت آنلاین برگزار می‌شوند.

سوندار پیچای در گزارش مالی فصل - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر جهرم استان فارس - اول ۲۰۲۰ گوگل اعلام کرد: «هفته گذشته ما به یک موفقیت بزرگ دست پیدا کردیم. ما هم اکنون به صورت روزانه تقریبا میزبان ۳ میلیون کاربر جدید هستیم و میزان استفاده از گوگل میت از ماه ژانویه تا به - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر جهرم استان فارس - امروز ۳۰ برابر افزایش داشته. در حال حاضر این سرویس ۱۰۰ میلیون - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر جهرم استان فارس - کاربر فعال به صورت روزانه دارد.»

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر جهرم استان فارس

گوگل برای افزایش استفاده از این سرویس، امکان دسترسی رایگان به برخی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر جهرم استان فارس - قابلیت‌های پیشرفته - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر جهرم استان فارس - را برای - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر جهرم استان فارس - مشتریان خود فراهم کرد و این ویژگی‌ها تا ۹ مهر در دسترس خواهند بود. این شرکت همچنان با - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر جهرم استان فارس - افزودن قابلیت‌های جدید به سرویس خود قصد دارد با زوم و مایکروسافت تیمز رقابت کند که از این ویژگی‌ها می‌توان به حذف صداهای مزاحم اشاره کرد. بر اساس گفته پیچای، تعداد کاربران گوگل میت به صورت روزانه به ۱۰۰ میلیون نفر می‌رسد که بسیار کمتر از ۳۰۰ میلیون کاربر برنامه زوم است.

آلفابت، کمپانی مادر گوگل در گزارش مالی فصل اول ۲۰۲۰ به درآمد ۴۱.۲ میلیارد دلاری و سود ۶.۸ میلیارد دلار دست پیدا کرده. بخش محاسبات ابری گوگل که شامل G Suite نیز می‌شود، در این فصل درآمد ۲.۸ میلیارد دلاری داشته - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر جهرم استان فارس - که افزایش ۵۵ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل از خود نشان می‌دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone