🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر دستجرد استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر دستجرد استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  2. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  3. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  4. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21153.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

لنوو برخی از لپ تاپ‌های خود را با لینوکس فدورا به بازار عرضه می‌کند

بسیاری از کاربران حرفه‌ای نه علاقه‌ای به ویندوز دارند و نه علاقه‌ای به مک. این دسته از کاربران تنها می‌توانند با سیستم‌عامل لینوکس امورات خود را بگذرانند. لنوو هم با علم بر این موضوع در ...

بسیاری از کاربران حرفه‌ای نه علاقه‌ای به ویندوز دارند و نه علاقه‌ای به مک. این دسته از کاربران تنها می‌توانند با سیستم‌عامل لینوکس امورات خود را بگذرانند. لنوو هم با علم بر این موضوع در نظر دارد چند مدل از لپ تاپ‌های تینکپد خود را به صورت پیش‌فرض با - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر دستجرد استان قم - لینوکس فدورا به بازار عرضه کند.

لنوو قصد دارد طی یک بازاریابی آزمایشی، چند مدل از لپ تاپ‌های تینکپد خود را به جای ویندوز ۱۰، با لینوکس فدورا به بازار عرضه کند. این برنامه تحت - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر دستجرد استان قم - نام «سری جامعه لینوکس - نسخه فدورا» معرفی شده و لپ تاپ‌های تینکپد P1 نسل دوم، تینکپد X1 نسل هشتم و تینکپد P53 را شامل می‌شود. لنوو عنوان کرده در صورتی که از این برنامه استقبال مناسب شود، در آینده لپ تاپ‌های دیگری را نیز با لینوکس فدورا به بازار عرضه خواهد کرد.

در هر صورت این ۳ مدل لپ تاپ با نسخه ۳۲ فدورا ورک استیشن به دست کاربران می‌رسند و انتظار می‌رود که فدورا به خوبی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر دستجرد استان قم - با سخت‌افزار این لپ تاپ‌ها هماهنگ باشد. البته این - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر دستجرد استان قم - هماهنگی در مدل‌های تینکپد P1 و P53 به معنی عدم نصب پیش‌فرض درایورهای انویدیا خواهد بود و کاربر خود باید آن‌ها - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر دستجرد استان قم - را از منابع دیگر دانلود کرده و روی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر دستجرد استان قم - لپ تاپ نصب کند.

با - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر دستجرد استان قم - این حال بسیاری گمان می‌کردند لنوو به سراغ اوبونتو برود تا این که فدورا را به صورت پیش‌فرض روی لپ تاپ‌های خود نصب کند. چرا - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر دستجرد استان قم - که دل «XPS 13 Developer Edition» همراه این نسخه به بازار عرضه شده و استقبال - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر دستجرد استان قم - خوبی هم طی چند سال گذشته از آن به عمل آمده است. مزیت دیگری که اوبونتو نسبت به فدورا دارد، جدا بودن نسخه پشتیبانی طولانی مدت (LTS) آن است که هر دو سال بروزرسانی و برای ۵ سال بعد از آن نیز شامل دریافت آپدیت می‌شود که تقریبا با عمر یک - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر دستجرد استان قم - لپ تاپ برابری می‌کند.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر دستجرد استان قم

با در نظر گرفتن این موضوع به نظر می‌رسد لنوو به بهترین شکل از این فرصت استفاده نکرده است. البته - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر دستجرد استان قم - تا استقبال - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر دستجرد استان قم - از لپ تاپ‌های لنوو - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر دستجرد استان قم - مبتنی بر سیستم‌عامل لینوکس فدورا مشخص نشود، نمی‌توان - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر دستجرد استان قم - گفت که آیا لنوو باید با اوبونتو - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر دستجرد استان قم - پروژه خود - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر دستجرد استان قم - را پیش می‌برده یا نه. همچنین بسیاری از کاربران علاقه دارند این لپ تاپ‌ها را با پردازنده‌های AMD رایزن ۴ ببیند، زیرا این کمپانی به خوبی ثابت کرده که پردازنده‌های آن برای کارهای سنگین پاسخگوست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone