🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  2. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  3. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  4. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43123.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

اعطای کرسی پژوهشی مریم میرزاخانی به محققان فعال حوزه ریاضی و فیزیک

اعطای جوایز و فرصت های پژوهشی به نخبگان علمی در سراسر دنیا رایج بوده و در این میان معمولاً چنین جوایزی به رسم یادبود، به اسم یک دانشمند بزرگ یا شخصیت علمی (مانند جایزه جشنواره ...

اعطای جوایز و فرصت های پژوهشی به نخبگان علمی در سراسر دنیا رایج بوده - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - و در این میان معمولاً چنین جوایزی به رسم یادبود، به اسم یک دانشمند بزرگ - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - یا شخصیت علمی (مانند جایزه جشنواره خوارزمی) نام گذاری می - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - شوند.

حالا نصرت الله ضرغام رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران، طی یک نشست خبری اعلام کرده که این صندوق قصد دارد کرسی پژوهشی به نام «مریم میرزاخانی» (ریاضیدان فقید ایرانی) را به محققان واجد شرایط اعطا کند.

طبق اظهارات آقای ضرغام، کرسی مورد بحث که در ابتدا قرار بود فقط به محققان حوزه ریاضی اعطا شود، به پژوهشگران فیزیک نیز تعلق خواهد گرفت و افراد برگزیده از حمایت مالی 50 میلیون تومانی برخوردار خواهند شد. ضرغام درباره شرایط اعطای کرسی گفت:

محققان فعال باید خلاصه - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - ای از رزومه تحقیقاتی خود - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - را به صندوق ارسال کنند تا ما با بررسی پرونده های آنها، اقدام به اعطای این کرسی به بهترین فرد کنیم. ارزیابی های ما در این زمینه کمّی نیست و بر اساس کیفیت بهترین پروژه، فرد مورد نظر انتخاب می‌شود.

لازم به ذکر است که کرسی پژوهشی مریم میرزاخانی به مدت 10 سال اعطا می شود و افرادی که موفق به دریافت آن شوند می توانند دو پژوهشگر پسا دکتری نیز برای - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - پیشبرد پروژه جذب نمایند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone