🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  3. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  4. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  5. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43122.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

آخرین وضعیت پیشرفت پروژه جویشگر بومی اعلام شد

جویشگر یا موتور جستجوی بومی، یکی از مهم ترین پروژه های تعریف شده از سوی وزارت ارتباطات در دولت یازدهم بوده که به علت نقش قابل توجه در افزایش تولید محتوای فارسی، در سرفصل های ...

جویشگر یا موتور جستجوی بومی، یکی از مهم ترین پروژه های تعریف - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - شده از سوی وزارت ارتباطات در دولت یازدهم بوده که به علت نقش قابل توجه در افزایش تولید محتوای فارسی، در سرفصل های اقتصاد مقاومتی نیز آمده است.

اعتبار اولیه این پروژه بالغ بر 170 میلیارد تومان اعلام شده تا جایگزینی مناسب برای موتورهای جستجوی خارجی پرطرفدار از جمله گوگل در کشور به وجود آید. البته رئیس پژوهشکده فناوری اطلاعات می گوید تاکنون حدود 50 میلیارد تومان به طرح جویشگر اختصاص یافته و از این میزان، حدود 30 میلیارد تومان هزینه شده است.

بر اساس آمار ارائه شده از سوی شورای راهبری جویشگر بومی، سه گام اصلی این طرح یعنی مدیریت، گام اول و گام دوم، به ترتیب 61، 55 و 10 درصد پیشرفت داشته اند.

بیشترین پیشرفت زیرپروژه های موتور جستجوی بومی به سرویس جستجوی کتاب و مستندات علمی اختصاص دارد که به جهاد دانشگاهی برون سپاری شده و 98 درصد رشد داشته است.

همچنین سامانه تحلیل و جستجوی خبر و بازاریابی مبتنی بر جویشگر هم به - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - ترتیب 95 و 90 درصد رشد داشته اند. دانشگاه تهران و - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - دانشگاه خواجه نصیر که توسعه سرویس ابزارهای پردازش زبان فارسی را بر عهده گرفته اند، به - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - ترتیب پیشرفت 82.9 و 71 درصدی را گزارش می کنند.

وضعیت - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - دیگر بخش های جویشگر ملی نیز از این قرار است: گراف دانش زبان فارسی (75.3 درصد)، بانک درختی (75 درصد)، دانشنامه آزاد (70 درصد)، توسعه وردنت زبان فارسی (67 درصد)، جویشگر تصویری مبتنی بر برچسب (55 درصد)، سامانه ترجمه ماشینی دوسویه (33 درصد)، توسعه آزمایشگاه ارزیابی خدمات وب - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - (30 درصد).

گفتنیست شورای راهبری جویشگر بومی از ابتدا تاکنون بالغ بر 55 جلسه برگزار کرده که تصویب طرح، تصویب برنامه عملیاتی، تصویب پروژه های اولویت دار، و تهیه شناسنامه های کلان، از جمله خروجی های این شورا بوده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone