🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  3. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  5. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37762.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

گوشی هایی که سرنوشت واحد موبایل ال جی را رقم زدند

بسیاری عقیده دارند ال جی همیشه یک تعقیب کننده صرف بوده و هرگز نتوانسته خود را از سایه رقبای قدری مثل سامسونگ و اپل خارج کند، با این حال تاریخچه این کمپانی در دنیای موبایل ...

بسیاری عقیده دارند ال جی همیشه یک تعقیب کننده صرف بوده و هرگز نتوانسته خود را از - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - سایه رقبای قدری مثل سامسونگ و اپل خارج کند، با این حال تاریخچه این کمپانی در دنیای موبایل حاوی نکات جالبی است و - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - پیش از هر چیز باید بدانیم که از نخستین عرض اندام آنها در این بازار تنها - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - 5 سال می گذرد.

کمپانی های بسیاری را دیده ایم - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - که زمانی حرف اول را در زمینه کاری خود زده اند اما ظهور رقبای جدید و فشارهای جانبی آنها را به کلی محو کرده، با این حال ال جی کماکان در همین حوالی پرسه می زند، به دنبال پیشرفت است و چه بسا از موبایل هایی رونمایی کند که موقعیتش - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - را زیر و رو سازد.

این شرکت به عنوان یک پای ثابت دنیای موبایل، فراز و نشیب های زیادی را پشت سرگذاشته و طی این سفر پر ماجرا کلکسیونی از موبایل های کوچک و بزرگ را به بازار عرضه کرده که برخی از آنها سرنوشت ساز بوده و هویت این کمپانی را بازتعریف کرده اند.

برای آشنایی بیشتر با چالش ها و موفقیت های ال جی در سالیان گذشته، 10 دستگاه از مهمترین موبایل های این کمپانی را به ترتیب زمانی در یک لیست گرد آورده ایم.

1. VX6000 (سال 2003)

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

این موبایل تاشو به عنوان نخستین موبایل دوربین دار عرضه شده توسط اپراتور ورایزن، در زمان خودش لوکس محسوب می شد. VX6000 حتی امکان ثبت تصاویر سلفی را فراهم می کرد و - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - از نظر زیبایی شناسی نیز با برخورداری از نمایشگر خارجی OEL سه خطی با رنگ های پلاریزه توجه خریداران را به خود جلب می کرد. ال - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - جی بعدها هم چند - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - مدل دیگر را با الهام از VX6000 به بازار عرضه کرد.

2. VX8500 Chocolate (سال 2006)

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

این گوشی که در برخی از کشورها از جمله آمریکا با عنوان Chocolate شناخته می شد، از این نظر اهمیت داشت که با تمرکز بر موزیک ساخته شده بود، آن هم در زمانی که هنوز موبایل ها قدرت لازم برای از دور خارج کردن MP3 پلیرها را پیدا نکرده بودند. شاید VX8500 با برخورداری از پد کنترل - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - لمسی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - شباهت زیادی به آیپاد داشته باشد؛ اما ال جی با عرضه این موبایل کاربران را از دردسر حمل کردن موبایل و MP3 پلیر به صورت همزمان راحت کرد.

3. VX10000 Voyager (سال 2007)

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

کمپانی کره ای دو مورد قبل را با همکاری اپراتور ورایزن عرضه کرد و این مشارکت با ارائه VX10000 به اوج خود رسید. این موبایل که در زمان خود عظیم الجثه به حساب می آمد، بر مالتی مدیا متمرکز بوده و از نمایشگری لمسی، قابلیت های وبگردی و کیبورد QWERTY بهره می برد. هرچند VX10000 اسمارت - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - فون محسوب نمی شد اما در زمینه پخش موزیک و ویدئو یک سر و گردن از موبایل های زمان خودش بالاتر بود.

4. GW620 (سال 2010)

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

برخوردار بودن از عنوان اولین موبایل اندروید ال جی، برای قرار گرفتن در این لیست کفایت می کند. برخلاف سامسونگ گلکسی و موتورولا CLIQ ورود این کمپانی به عرضه موبایل های اندروید - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - چندان پر و سر صدا نبود و کمتر کسی به یاد دارد اولین موبایل اندرویدی ال جی چه نام داشته. یکی از دلایل گمنام ماندن GW620 بهره مند از کیبورد QWERTY، - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - عرضه محدود آن بود - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - که باعث شد رنگ بازارهای پر رونقی مثل ینگه دنیا را به خود نبیند. با این وجود موبایل مذکور سنگ بنای موبایل های هوشمند ال جی است که در سال های آتی و بر پایه سیستم عامل محبوب گوگل پا به عرصه وجود گذاشتند.

5. Optimus One (سال 2010)

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

با عرضه Optimus One رفته رفته دوران رونق ال جی فرا رسید. این کمپانی به جای رقابت در سطح موبایل های پرچمدار تصمیم گرفته - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - بود جبهه سبکتر موبایل های اقتصادی را تصاحب کند و - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - با ارائه Optimus One تا حدودی به هدف خود رسید. طبیعتا این موبایل اقتصادی به مشخصات فوق العاده یا طراحی خیره کننده مزین نبود اما با برخورداری از قیمتی رقابتی و قابلیت هایی معقول ورق را به سود ال جی برگرداند و به نخستین موبایل کمپانی کره ای با فروش بالای یک میلیون دستگاه تبدیل شد.

6. Nexus - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - 4 (سال 2012)

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بناب استان آذربایجان شرقیدر حالی که در لیگ موبایل سازها ال جی رقبای قدری مثل سامسونگ، موتورولا و HTC را در کنار خود می دید، گوگل در اقدامی عجیب تولید نسل چهارم از سری نکسوس را به این شرکت سپرد. این قرارداد - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - به ال جی کمک کرد تا به عنوان یکی از بازیگران کلیدی در زمینه موبایل های پرچمدار خود را مطرح کنند. کمپانی کره ای در تولید Nexus 4 تمام هنر خود - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - را به کار بست و با تعبیه پنل پشتی شیشه ای، ظاهری هولوگرافیک - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - به آن بخشید و علاوه بر این Nexus - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - 4 را با قیمت پایه کمتر از نسل های قبلی به دست مشتریان رساند.

7. G2 (سال - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - 2013)

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بناب استان آذربایجان شرقیتاکنون شاهد عرضه مدل های زیادی از سری G بوده ایم - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - اما ال جی در این - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - موبایل پرچمدار برای نخستین بار کلیدهای پاور و کنترل صدا را به پنل عقب منتقل کرد که در چند مدل بعدی نیز بدون تغییر باقی ماند. از نظر نرم افزاری نیز G2 دارای یکی از نخستین رابط های کاربری بود که تا حد زیادی امکان سفارشی سازی داشت و به لطف قابلیت Knock On، با دو بار ضربه - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - زدن به نمایشگر - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - صفحه آن روشن می شد.

8. G Flex - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - (سال 2013)

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بناب استان آذربایجان شرقیال جی که از موفقیت موبایل هایش اعتماد به نفس زیادی را کسب کرده بود به همه نشان داد که از درنوردیدن افق های جدید واهمه ای ندارد. - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - بدون تردید G Flex از بسیاری نظرها یک گوشی منحصر به فرد محسوب می شد، برای مثال - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - نخستین موبایلی است که به - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - جای شیشه خمیده روی صفحه نمایش، از نمایشگری واقعا منحنی بهره می برد، هر چند کاربرد دقیق آن مشخص نبود. از سوی دیگر به لطف قابلیت «خود ترمیمی» خط و خش های جزئی روی قاب پشتی به صورت خودکار بهبود می یابند.

9. G5 (سال 2016)

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بناب استان آذربایجان شرقیدر مورد این اسمارت فون نمی توان به نکات درخشان زیادی اشاره کرد چرا که عقب گردی بزرگ در رویکرد موفقیت آمیز - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - ال جی و درس مهمی برای مهندسان آنها محسوب می شد. G5 نسبت به مدل های قبلی شاهد تغییرات فراوانی بود که مهمترین آنها را - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - می توان شاسی فلزی برخوردار از طراحی ماژولار عنوان کرد. کمپانی سازنده عقیده داشت که این طراحی عجیب مزایای زیادی به همراه خواهد داشت اما کاربران استقبال چندانی از آن به عمل نیاوردند و آزمون و خطای مهندسان ال جی در G5 برخلاف مدل قبلی با شکست همراه بود.

10. V30 (سال 2017)

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بناب استان آذربایجان شرقیپس از تجربه تلخ G5، ال جی هر آنچه در چنته داشت را در G6 رو کرد تا اوضاع - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - به حالت اول برگردد، با این حال این رستاخیز تا پاییز گذشته و عرضه V30 طول کشید. این اسمارت فون یکی از معدود مدل هایی است که با تاکید بر فیلمبرداری ساخته - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - شده و از ابزارهایی نظیر سنسور با گشودگی دهانه لنز F1.6، افکت های متنوع، مد Cine Video برای تولید ویدیوهای با کیفیت همسطح با فیلم های سینمایی و ابزارهای دیگری برای کنترل جزئی ترین - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - بخش از فرایندهای فیلمبرداری بهره می برد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone