🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر فریمان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر فریمان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در اجاق فر باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی قفل و لولای درب یا گیر کردن ذرات خارجی می تواند باعث اشکال در باز و بسته کردن درب فر شود.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در فر یا اجاق های برقی یا هر وسیله برقی دیگر سیب در برد های الکترونیکی و اسیب در سیم ها و اتصالات ممکن است باعث پریدن فیوز شود.
  3. سوال: دلیل داغ نشدن فر چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل خرابی المنت و سنسور تشخیص دمای فر، دما به اندازه کافی برای پخت پز نرسد.
  4. سوال: میکروسوئیچ در اجاق گاز چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: میکروسوئیچ برای ایجاد جرقه در فندک تعبیه شده است.
  5. سوال: علت صدای زیاد اجاق گاز و فر چه باشد؟
    پاسخ: سروصدا زیاد در فر و اجاق گاز بیشتربخاطر گازرسانی غلط و و شعله های ناپیدار است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34058.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

کمپانی HMD امتیاز استفاده از برند PureView را تصاحب کرد

در سال 2014 میلادی، کمپانی مایکروسافت کسب و کار موبایل و خدمات نوکیا (شامل برند PureView) را به مبلغ 7.3 میلیارد دلار خریداری کرد و پس از انتقال فناوری، شرکت ساکن ردموند از دوربین های ...

در سال 2014 میلادی، کمپانی مایکروسافت کسب و کار موبایل و خدمات نوکیا - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر فریمان استان خراسان - (شامل برند PureView) را به مبلغ 7.3 - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر فریمان استان خراسان - میلیارد دلار خریداری کرد و پس از انتقال فناوری، شرکت ساکن ردموند از دوربین های قدرتمند PureView در محصولاتی مانند لومیا 1020 و لومیا 950 XL بهره برد.

البته تلاش های مایکروسافت در بازار موبایل چندان موفقیت آمیز نبود و - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر فریمان استان خراسان - این موضوع باعث شد برند نوکیا کم کم - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر فریمان استان خراسان - از بازار حذف شود. اما پس از مدتی کمپانی HMD Global برند نوکیا را در اختیار گرفت و با عرضه محصولاتی مانند 3310، حس نوستالژی علاقه - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر فریمان استان خراسان - مندان - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر فریمان استان خراسان - به این برند فنلاندی - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر فریمان استان خراسان - را برانگیخت.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر فریمان استان خراسان

حال خبر می رسد که HMD Global امتیاز استفاده از فناوری و برند دوربین PureView را هم از مایکروسافت خریداری کرده و احتمالاً در آینده شاهد - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر فریمان استان خراسان - بازگشت گوشی های نوکیا با دوربین های 41 مگاپیکسلی خواهیم بود.

احتمالاً در آینده شاهد - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر فریمان استان خراسان - بازگشت گوشی های نوکیا با دوربین های 41 مگاپیکسلی خواهیم بود

بر اساس اطلاعات منتشر شده از دفتر مالکیت - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر فریمان استان خراسان - های معنوی اروپا (EUIPO)، کمپانی HMD علاوه بر امتیاز استفاده از دوربین های PureView، پتنت های دیگری از جمله Asha و Xpress-On (که به فناوری های صوتی نوکیا مربوط می شوند) نیز در اختیار دارد؛ هرچند هنوز هیچ موبایل موسیقی محوری با برند نوکیا - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر فریمان استان خراسان - توسط HMD Global به بازار عرضه نشده.

گفتنی است طبق برخی شایعات، تلفن های هوشمند نوکیا با دوربین PureView احتمالاً به ماژولی متشکل از پنج لنز و چیدمان دایره ای شکل مجهز می شوند که توسط شرکت Zeiss طراحی شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone