🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کندی در شهر نقده استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کندی در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  2. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  3. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  4. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34178.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

یوگا بوک C930 با نمایشگر دو گانه معرفی شد

لنوو در نمایشگاه IFA 2018 یوگا بوک C930 را به صورت رسمی معرفی کرده و آن را نخستین لپتاپ ویندوزی با دو نمایشگر دنیا می داند. این دستگاه در واقع یک گجت تبدیل پذیر است ...

لنوو در نمایشگاه IFA 2018 یوگا بوک C930 را به صورت رسمی معرفی کرده و آن را نخستین لپتاپ ویندوزی با دو نمایشگر دنیا می داند.

این دستگاه در واقع یک گجت تبدیل پذیر است که به جای کیبورد معمولی از نمایشگر جوهر الکترونیکی با قابلیت تایپ و ترسیم بهره می برد. پیکربندی های مختلف - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - این دستگاه از پردازنده اینتل Core i5 یا Core m3، نمایشگر اصلی ۱۰.۸ اینچی از - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ یا - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - فول اچ دی ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ بهره می برد. تعمیرات مایکروفر کندی در شهر نقده استان آذربایجان غربی

نمایشگر دوم دستگاه با - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - پنل جوهر الکتریکی نیز سایزی مشابه داشته و قابلیت تایپ یا ترسیم از طریق قلم Wacom Active را در اختیار کاربر قرار می دهد. این قلم که با همراه با دستگاه عرضه می شود ۴۰۹۶ سطح مختلف از فشار را شناسایی کرده و از طریق بلوتوث به دستگاه - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - متصل می شود.

گزینه های ذخیره سازی شامل ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت SSD می شود اما رم دستگاه - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - از ۴ - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - گیگابایت فراتر نمی رود. لپ تاپ یوگا بوک C930 لنوو شامل دو عدد USB - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - C است که جایگزین پورت های hdmi و میکرو usb مدل قبلی شده اند و با هرکدام از آنها می توان دستگاه را شارژ کرد. جک صوتی و اسلات سیم کارت از دیگر پورت های تعبیه شده در لپ تاپ هستند.تعمیرات مایکروفر کندی در شهر نقده استان آذربایجان غربی

اتصال بین دو قیمت نمایشگر از طریق لولای زیبای لنوو میسر شده که به بند فلزی ساعت بی شباهت نیست. پیاده سازی این تغیرات باعث شده وزن دستگاه نسبت به نسخه قبلی از ۶۸۹ گرم به ۷۸۴ گرم افزایش پیدا کند.

شاید افزایش چند ده گرم به این دستگاه چندان به چشم نیاید - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - اما قیمت پایه یوگابوک C930 نسبت به مدل قبلی با افزایش نسبتا دو برابری به - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - ۹۹۹ دلار رسیده که طبیعتا به مذاق طرفداران این برند چینی چندان خوش نخواهد آمد. در ادامه می توانید تصاویر بیشتری از این دستگاه را مشاهده کنید.

تعمیرات مایکروفر کندی در شهر نقده استان آذربایجان غربی تعمیرات مایکروفر کندی در شهر نقده استان آذربایجان غربی تعمیرات مایکروفر کندی در شهر نقده استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone