🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سانی در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سانی در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  2. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  4. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21122.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

بورینگ کمپانی حفر تونل‌های هایپرلوپ لاس وگاس را تمام کرد

شرکت حفاری تحت امر ایلان ماسک یعنی بورینگ کمپانی حفر دومین تونل زیرزمینی «مرکز کنوانسیون لاس وگاس» (LVCC) را تمام کرد. این شرکت امیدوار است سیستم حمل و نقل فوق سریع زیرزمینی برای نمایشگاه CES ...

شرکت حفاری تحت امر ایلان ماسک یعنی بورینگ کمپانی حفر دومین تونل زیرزمینی «مرکز کنوانسیون لاس وگاس» (LVCC) را تمام کرد. این شرکت امیدوار است سیستم حمل و نقل فوق سریع زیرزمینی برای نمایشگاه - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر جوانرود استان کردستان - CES سال بعد آماده شود.

مقامات مرکز کنوانسیون - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر جوانرود استان کردستان - لاس وگاس، اسفند ماه سال ۹۷ بورینگ کمپانی را مأمور حفر تونل ۱.۶ کیلومتری کردند. طبق برآوردها این پروژه ۵۲.۵ میلیون دلار هزینه داشته و سال ۲۰۲۱ تکمیل خواهد شد. پس از اتمام این پروژه بورینگ - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر جوانرود استان کردستان - کمپانی برای اولین بار می‌تواند از آن بهره برداری تجاری کند.

قرار است به کمک این پروژه که با نام رسمی «Convention Center Loop» شناخته می‌شود، جا به جایی مسافران بوسیله اتومبیل‌های خودران تسلا و از طریق تونل زیرزمینی انجام شود. این سیستم به گونه‌ای طراحی شده تا در هر ساعت بیش از ۴ هزار مسافر را جا به جا کرده و مسافتی که - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر جوانرود استان کردستان - با ۱۵ دقیقه پیاده روی می‌توان به مقصد رسید را به سفری بسیار کوتاه و زیر دو دقیقه تبدیل کند.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر جوانرود استان کردستان

طبق برنامه ریزی‌ها باید دو تونل زیر مرکز کنوانسیون لاس وگاس حفر می‌شد که حالا حفر هر دو تونل انجام شده است. حفر تونل اول اواخر بهمن ماه سال قبل تمام شد و در ادامه قرار است بورینگ کمپانی ایستگاه‌های سطح زمین را در ابتدا و انتهای تونل‌ها و چند ایستگاه را نیز داخل تونل‌ها احداث کند. بناست در آینده این سیستم گسترش پیدا کرده و مسافران را به مراکز تفریحی، استادیوم لاس وگاس و فرودگاه بین المللی McCarran - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر جوانرود استان کردستان - حمل کند.

اگر اوضاع آنطور که بورینگ کمپانی برنامه ریزی کرده پیش برود و همه گیری کرونا تأثیر منفی چندانی بر روند توسعه و ساخت - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر جوانرود استان کردستان - نگذارد، این سیستم حمل و نقل برای نمایشگاه CES سال آینده (در صورت برگزاری) آماده خواهد شد و بازدیدکنندگان را که باید ساعت‌ها محیط نمایشگاه را برای رسیدن به محل مورد نظر پیاده روی کنند، با سرعت بالا جا‌به‌جا خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone