تعمیرات یخچال مابه در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  2. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  3. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  4. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  5. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27157.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

این ربات نرم توسط هوای پرفشار هدایت می‌شود [تماشا کنید]

با اینکه ربات‌های نرم نوید یک رویکرد جدید و ظریف را در زمینه اتوماسیون می‌دهند اما پیچیدگی بالا، هزینه زیاد و سیم‌کشی‌های فراوان ازجمله مشکلاتی هستند که سر راه استفاده از این نوع ربات‌ها قرار ...

با اینکه ربات‌های نرم نوید یک - تعمیرات یخچال مابه در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - رویکرد جدید و ظریف را - تعمیرات یخچال مابه در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - در زمینه اتوماسیون می‌دهند اما پیچیدگی بالا، هزینه زیاد و سیم‌کشی‌های فراوان ازجمله مشکلاتی هستند که سر راه استفاده از این نوع ربات‌ها قرار دارند. خوشبختانه محققان دانشگاه هاروارد راهی برای آسانتر کردن مساله پیدا کرده‌اند. آن‌ها یک - تعمیرات یخچال مابه در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - ربات نرم که با هوای - تعمیرات یخچال مابه در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - پرفشار هدایت می‌شود توسعه داده‌اند که دیگر نیازی به سیستم‌های کنترلی متعدد ندارد.

در این طراحی یک پمپ ورودی هوا به وسیله چند لوله با سایزهای مختلف به پاهای ربات وصل شده تا نحوه حرکت پاها را تعیین کند. برای به حرکت در - تعمیرات یخچال مابه در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - آوردن ربات در جهت‌های مختلف فقط لازم است هوای کافی به ترکیب درستی از این لوله‌ها وارد شود تا ربات به همان سمت حرکت کند.

ربات نرم آزمایشی که این روش - تعمیرات یخچال مابه در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - روی آن تست شده فعلا یک شکل صلیبی ساده دارد که برای حرکت آن یک منبع هوای خارجی نیاز است. البته بعید است که فعلا زمان ساخت نمونه‌های پیچیده‌تر این ربات نزدیک باشد اما به هرحال ساده‌تر شدن ساختار و کمتر شدن قطعات در این متد، می‌تواند استفاده از - تعمیرات یخچال مابه در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - ربات های نرم را در زمینه‌های مختلف فراهم کند.

مثلا در اکتشافات فضایی یا عملیات جستجو و نجات که به خاطر شرایط سختشان نیاز - تعمیرات یخچال مابه در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - به طراحی ربات های نرم پیچیده‌ای برای انجام آن‌ها احساس می‌شود، می‌توانند با پیشرفت این ربات‌ها مجال استفاده از آن را پیدا کنند.

از آنجایی که ربات‌های نرم اجزای شکننده - تعمیرات یخچال مابه در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - و آسیب پذیر نداشته و همچنین مقرون به صرفه‌تر هستند، استفاده از آن‌ها در محیط‌ها و شرایط سخت می‌تواند یک مزیت - تعمیرات یخچال مابه در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - بزرگ به حساب بیاید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone