🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اصفهان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  2. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  5. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18312.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

گوگل کروم ۸۸ با قابلیت تشخیص پسوردهای ضعیف و حذف FTP و فلش پلیر منتشر شد

گوگل نسخه جدیدی از کروم را منتشر کرد که با تغییراتی نسبت به نسخه قبل، امکانات جدیدی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. گوگل کروم ۸۸ با قابلیت‌هایی همچون بهبود حالت تاریک، حذف پشتیبانی از پروتکل  FTP ...

گوگل نسخه جدیدی از کروم را منتشر کرد که با تغییراتی نسبت به نسخه قبل، امکانات جدیدی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. گوگل کروم - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اصفهان استان اصفهان - ۸۸ با قابلیت‌هایی همچون - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اصفهان استان اصفهان - بهبود حالت تاریک، حذف پشتیبانی از پروتکل  FTP و خداحافظی با ادوبی فلش به علاوه امکاناتی همچون مدیریت بهتر پسوردها منتشر - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اصفهان استان اصفهان - شد.

در نسخه ۸۸ کروم، حالت تاریک هم در سیستم عامل - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اصفهان استان اصفهان - ویندوز و هم در سیستم عامل کروم بهبود یافته است و کاربران می‌توانند حالت تاریک را در قسمت‌های مختلف از جمله بوک‌مارک‌ها و تاریخچه نیز در اختیار داشته باشند.

گوگل در سیستم عامل کروم نیز بهبودهایی برای حالت‌های روشن و تاریک درنظر گرفته است که شامل تم‌های بروز شده برای App Launcher ، Shelf و Quick Settings می‌شود.

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اصفهان استان اصفهان

در کنار بهبود حالت تاریک، - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اصفهان استان اصفهان - پروتکل انتقال فایل (FTP) در نسخه جدید گوگل کروم به صورت رسمی غیرفعال شده است و در نتیجه نسخه جدید دیگر از پروتکلی که چندین دهه برای ارسال فایل در سراسر وب استفاده می‌شد، پشتیبانی نمی‌کند. در کنار غیرفعال شدن پروتکل FTP، ادوبی فلش نیز به صورت کامل از نسخه جدید کروم حذف شده است.

از - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اصفهان استان اصفهان - دیگر تغییرات کروم ۸۸ می‌توان به امکان جستجو در تب‌های باز شده اشاره کرد. برای استفاده از این قابلیت کاربران باید آنرا در مسیر زیر فعال کنند:

chrome://flags/#enable-tab-search

در نسخه کروم ۸۸ مدیریت و تغییر پسوردها نیز آسان‌تر شده است. در واقع گوگل در نسخه جدید کروم توجه ویژه‌ای به امنیت کاربران نشان می‌دهد. کاربران - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اصفهان استان اصفهان - می‌توانند پسوردهای ضعیف را با کمک نسخه جدید کروم شناسایی کنند.

کافی است در نوار آدرس  chrome://settings/passwords را تایپ کنید. سپس با کمک گزینه «بررسی پسوردها» (check passwords) پسوردهای ضعیف را - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اصفهان استان اصفهان - تشخیص بدهید. در نسخه جدید امکان بروزرسانی تمامی پسوردها نیز وجود دارد. با استفاده از قسمت تنظیمات کاربران می‌توانند همه پسوردها را سریع و آسان به روز کرده و مدیریت جامعی روی آنها داشته باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone