🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر چالوس استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر چالوس استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  3. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17366.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

موبایل جدید سامسونگ از سری گلکسی M احتمالا یک پرچمدار است

بر اساس برخی گزارش‌ها سامسونگ سال ۲۰۲۱ موبایل جدیدی به نام گلکسی M62 را معرفی می‌کند که با مشخصات قابل توجه احتمالاً قوی‌ترین گوشی سری M لقب خواهد گرفت. به گزارش Sammobile، موبایل جدید سامسونگ ...

بر اساس - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر چالوس استان مازندران - برخی گزارش‌ها سامسونگ سال ۲۰۲۱ موبایل جدیدی به نام گلکسی M62 را معرفی می‌کند که با مشخصات قابل توجه احتمالاً قوی‌ترین گوشی سری M لقب خواهد گرفت.

به گزارش Sammobile، موبایل جدید سامسونگ از - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر چالوس استان مازندران - سری M شماره مدل SM-M625F را دارد، بنابراین با توجه به شماره مدل و رویه سامسونگ در نامگذاری محصولات این سری در چند سال اخیر، موبایل جدید سری M گلکسی M62 نام خواهد داشت.

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر چالوس استان مازندران
گلکسی M51

بر اساس آنچه در گزارش نوشته شده، قوی‌ترین موبایل - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر چالوس استان مازندران - سری M گلکسی M40 بود که سال ۲۰۱۹ به بازار آمد و سپس شاهد عرضه گلکسی - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر چالوس استان مازندران - M51 در سال ۲۰۲۰ بودیم، بنابراین منطقی است که موبایل جدید این سری گلکسی M62 نام داشته باشد.

در ادامه گزارش نوشته شده که گلکسی M62 احتمالاً حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی خواهد داشت. در حال حاضر مشخص نیست این گوشی فقط در یک مدل با حافظه ۲۵۶ گیگابایتی به بازار عرضه می‌شود و یا این ظرفیت مربوط به نسخه - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر چالوس استان مازندران - گران قیمت - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر چالوس استان مازندران - می‌شود، ولی در هر صورت بیشترین ظرفیت حافظه داخلی است که توسط یکی از گوشی‌های سری M ارائه می‌شود.

سال ۲۰۲۰ برخی از مدل‌های سری گلکسی M سامسونگ از لحاظ ظرفیت - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر چالوس استان مازندران - باتری فوق العاده عمل کردند و برای مثال شاهد عرضه گلکسی M51 با باتری حجیم ۷ هزار میلی آمپر ساعتی بودیم. گلکسی M62 نیز احتمالاً علاوه بر بهره مندی از - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر چالوس استان مازندران - باتری پرظرفیت، از نظر حافظه داخلی نیز سری M را ارتقا خواهد داد.

سازنده کره‌ای پیشتر نسخه ارزان‌تر - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر چالوس استان مازندران - گلکسی S20 یعنی S20 فن ادیشن را با حافظه ۲۵۶ گیگابایتی معرفی کرده است، - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر چالوس استان مازندران - بنابراین عرضه برخی از مدل‌های ارزان قیمت و اقتصادی سری گلسی - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر چالوس استان مازندران - با این ظرفیت دور از انتظار نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone