🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آباده استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آباده استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  2. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  3. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  4. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14016.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

فیسبوک از Bulletin رونمایی کرد: پلتفرم خبری برای نویسندگان مستقل

فیسبوک در پاسخ به نیاز اکوسیستم رسانه و به منظور ایجاد فضایی مناسب برای ارتباط بین نویسندگان محتوا و مخاطبان، پلتفرم بولتن (Bulletin) را راه اندازی می‌‌‌کند. «مارک زاکربرگ»، مدیرعامل فیسبوک در یکی از روم‌های ...

فیسبوک در پاسخ به نیاز اکوسیستم رسانه - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آباده استان فارس - و به منظور ایجاد فضایی مناسب برای ارتباط بین نویسندگان محتوا و مخاطبان، پلتفرم بولتن (Bulletin) را راه اندازی می‌‌‌کند.

«مارک زاکربرگ»، مدیرعامل فیسبوک در یکی از روم‌های لایو از پروژه - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آباده استان فارس - جدید خبر داد. - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آباده استان فارس - در  واقع بولتن میزبان ترکیبی از محتوای رایگان و پولی خواهد بود. برخی مقاله‌های بولتن به صورت رایگان و برخی دیگر در اختیار - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آباده استان فارس - کاربرانی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آباده استان فارس - که حق اشتراک پرداخت کرده باشند، قرار می‌گیرد.

پلتفرم بولتن در فضایی مجزا ار برنامه اصلی فیسبوک به فعالیت خود ادامه می‌دهد. هرچند از ابزارهای انتشار فیسبوک استفاده می‌کند.

یکی از جالب‌ترین - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آباده استان فارس - فضاهای ایجاد شده در تهیه خبر و محتوا طی سال‌های اخیر، افزایش تعداد نویسندگان مستقلی است که به صورت مستقیم - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آباده استان فارس - با خوانندگان خود ارتباط دارند و از همین طریق امرار معاش می‌کنند.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آباده استان فارس

فیسبوک، پلتفرم Bulletin را با هدف ایجاد فضایی برای ارتباط مستقیم نویسندگان و مخاطبان آنها ایجاد کرده است. در این صورت افراد دارای توانمندی‌های نوشتاری و تهیه محتوا می‌توانند به صورت مستقیم با مخاطبان و بازار در ارتباط باشند و به روزنامه نگارانی مستقل تبدیل شده و فرصت‌های بیشتری را پیش روی خود داشته باشند. در واقع پلتفرم Bulletin فضایی برای ارتباط نویسندگان و محتواسازان با مخاطبان آنها ایجاد می‌‌کند.

فیسبوک برای آزمایش این بستر جدید، ابتدا آن را برای گروه‌های کوچکتری راه اندازی کرد تا فیدبک‌های لازم - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آباده استان فارس - را دریافت کند. نویسندگان در این پلتفرم می‌توانند مخاطبان واقعی خود را به راحتی پیدا کرده و - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آباده استان فارس - از همین طریق کسب درآمد کنند. هر کاربری در Bulletin می‌تواند وب‌سایت مستقل با برند شخصی خاص خودش را داشته باشد و مطالب را تحت نام برند خود منتشر کند.

مخاطبان نیز می‌‌توانند از طریق فیسبوک پی، هزینه اشتراک را پرداخت کنند. همچنین فیسبوک ابزار تحلیلی نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا نویسندگان محتوا بتوانند از طریق آن به رشد و توسعه کار خود بپردازند. علاوه - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آباده استان فارس - بر محتوای متنی، امکان اشتراک‌گذاری پادکست و محتوای صوتی هم برای کاربران فراهم  می‌شود. فیسبوک قصد دارد ویژگی‌های صوتی بیشتری را به زودی در اختیار کاربران قرار دهد.

امکان اشتراک‌گذاری محتوا در گروه‌های رایگان یا فقط پولی فیسبوک وجود دارد. در واقع نویسندگان می‌توانند از ابزارهای موجود در فیسبوک برای ارتقا کار خود استفاده - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آباده استان فارس - کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone