🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر املش استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر املش استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  2. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  3. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  4. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  5. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14020.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

اینستاگرام استیکر اشتراک لینک در استوری‌ها را آزمایش می‌کند

اینستاگرام تاکنون فقط به کاربرانی اجازه انتشار لینک در استوری را می‌داد که حسابشان تایید شده بود یا بیش از ۱۰ هزار دنبال‌کننده داشتند. ولی حالا بالاخره شرایط تغییر کرده و گروه کوچکی از کاربران ...

اینستاگرام تاکنون فقط به کاربرانی اجازه انتشار لینک در استوری را می‌داد که حسابشان تایید شده بود یا بیش از ۱۰ هزار دنبال‌کننده داشتند. ولی حالا بالاخره شرایط تغییر کرده و گروه کوچکی از کاربران به‌صورت آزمایشی می‌توانند از طریق یک استیکر در استوری خود - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر املش استان گیلان - لینک به اشتراک بگذارند.

برخلاف روش قبلی که در آن مخاطب باید صفحه را به سمت بالا می‌کشید تا لینک باز شود، در این روش لینک‌ها درون خود استیکر قرار می‌گیرند و با - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر املش استان گیلان - یک لمس، شما را به آدرس اینترنتی مورد نظر منتقل می‌کنند. افزون بر این، کاربران می‌توانند به استوری‌هایی که از این استیکرها استفاده می‌کنند پاسخ دهند، - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر املش استان گیلان - در حالی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر املش استان گیلان - که در استوری‌های لینک‌دار قبلی این امکان وجود نداشت.

«ویشال شاه»، مدیر محصول اینستاگرام می‌گوید گروه آزمایشی این قابلیت بسیار کوچک‌ است و صرفا انتخاب شده‌اند تا چگونگی استفاده از لینک‌ها را به مسئولان این شرکت نشان دهند. اینستاگرام اکنون اشتراک‌گذاری لینک‌ها را زیر نظر خواهد گرفت و مراقب نشر اطلاعات نادرست و اسپم خواهد بود. او اضافه می‌کند که استفاده از - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر املش استان گیلان - استیکرها به روش فعلی به سازوکار استفاده کاربران از مجموع قابلیت‌های این پلتفرم نزدیک‌تر است، بنابراین کل سیستم را با هم یکپارچه‌تر می‌کند.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر املش استان گیلان

ویشال شاه می‌گوید - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر املش استان گیلان - استیکرهای لینک شیوه نهایی مدنظر اینستاگرام برای ارائه لینک‌هاست، خواه این روش در اختیار همه کاربران قرار بگیرد یا مثل گذشته فقط اکانت‌های تایید شده و پرطرفدار به آن دسترسی داشته باشند. البته مدیر محصول اینستاگرام تاکید کرده که لینک‌ها قرار است به استوری‌ها محدود بمانند و این شرکت هیچ برنامه‌ای برای آوردن آن‌ها به فید یا سایر بخش‌های اپلیکیشن ندارد.

اینستاگرام اخیرا دست به تغییرات بزرگی زده و بسیاری از ویژگی‌های اپلیکیشن خود را برای - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر املش استان گیلان - نسخه دسکتاپ عرضه کرده است. هفته گذشته در خبری به اطلاع شما رساندیم که آزمایش قابلیت ارسال پست از طریق مرورگر آغاز شده و برخی کاربران بالاخره این امکان را پیدا کرده‌اند که از روی کامپیوتر به اشتراک‌گذاری محتواهای مورد نظر خود بپردازند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سپهراد نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
خوبید؟ یه سایت تعمیر لوازم خانگی بهتون معرفی میکنم *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone