🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر خمین استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر خمین استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  2. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  3. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  5. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14023.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

شرکت سافت بانک از سال گذشته تولید ربات انسان‌نمای Pepper را متوقف کرده است

ربات انسان‌نمای Pepper که با قابلیت‌هایی مثل تشخیص چهره و احساس معرفی شده بود، اخیرا به خاطر کمبود تقاضا از خط تولید خارج شده و گزارش‌ها از توقف کامل تولید آن خبر می‌دهند. به‌علاوه، سافت ...

ربات انسان‌نمای Pepper که - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر خمین استان مرکزی - با قابلیت‌هایی مثل تشخیص چهره و احساس معرفی شده بود، اخیرا به خاطر کمبود تقاضا از خط تولید خارج شده و - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر خمین استان مرکزی - گزارش‌ها از توقف کامل تولید آن خبر می‌دهند. به‌علاوه، سافت بانک می‌خواهد بخشی از نیروی کار بخش رباتیک خود را هم تعدیل کند.

به گزارش رویترز، شرکت ژاپنی سافت بانک از سال گذشته تولید ربات Pepper را متوقف کرده و در حال تعدیل بخشی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر خمین استان مرکزی - از نیروی کسب و کارهای رباتیک خود در کشورهای مختلف است. ظاهرا میزان تقاضا برای این ربات کافی نبوده و سافت بانک تاکنون فقط ۲۷ هزار عدد از این دستگاه‌ها را تولید کرده است.

خبرگزاری Nikkei هم در گزارش جداگانه‌ای تایید کرده که تولید ربات Pepper به خاطر استقبال ضعیف متوقف شده، اما نماینده سافت بانک تعطیلی کامل خط تولید این ربات را تکذیب کرده است. او می‌گوید: «اگر تقاضا دوباره قوت بگیرد، به تولید ادامه خواهیم داد.»

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر خمین استان مرکزی

زمانی که ربات Pepper اولین بار در سال ۲۰۱۵ عرضه شد، موجودی آن در کمتر از یک دقیقه به پایان رسید چون این شرکت فقط هزار عدد از این ربات را برای عرضه تولید کرده بود. Pepper طراحی شده بود - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر خمین استان مرکزی - تا بتواند - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر خمین استان مرکزی - چهره‌ها و احساسات انسانی را شناسایی کند و با مردم ارتباط داشته باشد. اکثر نمونه‌های ربات Pepper - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر خمین استان مرکزی - به مشتریان شرکتی سافت بانک فروخته شد ولی این ربات به فروشگاه‌های تلفن همراه ژاپن هم - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر خمین استان مرکزی - راه پیدا کرد.

ربات Pepper با قیمتی بالغ بر ۱۶۰۰ دلار برای توسعه‌دهندگان و کسب و کارهای کوچک بیش از حد گران بود. منابع رویترز می‌گویند یکی از دیگر دلایل فروش پایین این ربات کارکردهای محدود و عدم اعتمادپذیری Pepper بود. به‌علاوه، سافت بانک به خاطر تعارض‌های فرهنگی میان کسب و کار فرانسوی خود که مسئولیت پروژه‌های رباتیک را برعهده دارد و - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر خمین استان مرکزی - مدیریت ژاپنی شرکت نمی‌توانست قابلیت‌های Pepper را توسعه دهد.

از زمانی که سافت بانک تمرکز خود را به ربات‌های تمیزکننده مثل Whiz معطوف کرد، Pepper بیشتر به حاشیه رانده شد. حالا رویترز می‌گوید این شرکت تا ماه سپتامبر نیمی از ۳۳۰ کارمند خود در فرانسه را تعدیل خواهد کرد و تعداد نیروهای فروش خود را در آمریکا و بریتانیا - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر خمین استان مرکزی - به نصف خواهد رساند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هیلا نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
روزتون بخیر میتونم یه سوال بپرسم مرکز شما روستای کوکه خمین تعمیرات داره
پاسخ: بله در روستای کوکه شهر خمین خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone