🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کنگاور استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  3. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14014.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

بررسی طرح ساماندهی فضای مجازی به بعد از تعطیلات مجلس موکول شد

در حالی که پیش از این اعلام شده بود تقاضای عده‌ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد رسیدگی به طرح «صیانت از حقوق کاربران در فضای‌مجازی و ساماندهی پیام‌رسان‌های‌اجتماعی» امروز در صحن علنی مجلس بررسی ...

در حالی که پیش از این اعلام شده بود تقاضای عده‌ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد رسیدگی به طرح «صیانت از حقوق کاربران در فضای‌مجازی و ساماندهی پیام‌رسان‌های‌اجتماعی» امروز در صحن علنی مجلس بررسی خواهد شد، - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کنگاور استان کردستان - عضو هیئت رئیسه مجلس اعلام کرد این طرح از دستور کار مجلس خارج شده و بررسی آن به هفته‌های آتی و بعد از تعطیلات مجلس موکول شده است.

«مجتبی - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کنگاور استان کردستان - یوسفی» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرده پیشنهاد و اصرار طراحان طرح ساماندهی فضای مجازی این است که بر اساس اصل ۸۵ قانون اساسی این طرح مورد بررسی قرار گیرد به این معنا که در کمیسیون درباره آن تصمیم گرفته شود.

بر اساس اصل ۸۵ قانون اساسی در موارد اضطراری مجلس می‌تواند بررسی و تصویب برخی طرح‌ها را به کمیسیون تخصصی تفویض کند.

با این حال ظاهرا حواشی بسیاری که این طرح تا کنون ایجاد کرده و نگرانی عموم مردم در تصویب چنین طرحی و محدودیت‌هایی که ایجاد خواهد کرد، موجب شده برخی نمایندگان در خصوص بررسی و تصویب آن تردید داشته باشند.

طرح «صیانت از حقوق کاربران و سامان دهی پیام رسان های اجتماعی» با امضاء ۳۶ نفر از نمایندگان مجلس - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کنگاور استان کردستان - طرح شده که برخی از آن‌ها روسای کمیسیون‌ها، افراد صاحب‌نظر و شناخته شده و - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کنگاور استان کردستان - اعضای هیئت رئیسه مجلس هستند و این دومین باری است که طی هفته جاری اعلام - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کنگاور استان کردستان - می‌شود این طرح از دستور کار مجلس خارج شده است.

همچنین - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کنگاور استان کردستان - روز گذشته سخنگوی دولت با توجه به انتقادات گسترده‌ای که فعالان حوزه فناوری نسبت به این طرح داشته‌اند، پیشنهاد - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کنگاور استان کردستان - کرد که بررسی آن به دولت سیزدهم موکول شود. با توجه به این که تعطیلات تابستانی مجلس دو هفته بوده - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کنگاور استان کردستان - و جلسه بعدی 27 تیرماه برگزار می‌شود به نظر می‌رسد بررسی طرح مذکور به - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کنگاور استان کردستان - دولت بعدی موکول شود.

یکی دیگر از حواشی این طرح، عنوان و مواد مطرح شده در آن است. در حالی که ابتدای هفته طرح «صیانت از حقوق کاربران در فضای‌مجازی و ساماندهی پیام‌رسان‌های‌اجتماعی» جنجال زیادی در شبکه‌های اجتماعی به پا کرد، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس این طرح را منسوخ خوانده - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کنگاور استان کردستان - و اعلام شد طرح جدیدی با عنوان «حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی» در مجلس مورد بررسی خواهد گرفت. این در حالی است که طبق شنیده‌ها، بسیاری از نمایندگان مجلس نسبت به آن آگاهی نداشته و مطلع نبودند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone