🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر شیراز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر شیراز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14017.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

ایلان ماسک: تجهیزات اینترنت استارلینک را با ضرر به کاربران می‌فروشیم

پروژه استارلینک اسپیس ایکس هنوز به سودآوری نرسیده است. دیش لازم برای استفاده از این سرویس با قیمت ۵۰۰ دلار فروخته می‌شود ولی هزینه واقعی آن بیش از دو برابر این رقم است. با تمام ...

پروژه استارلینک اسپیس ایکس هنوز به سودآوری نرسیده است. دیش لازم برای استفاده از این سرویس با قیمت ۵۰۰ دلار فروخته - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر شیراز استان فارس - می‌شود ولی هزینه واقعی آن بیش از دو برابر این رقم است. با تمام این‌ها، ایلان ماسک انتظار - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر شیراز استان فارس - دارد که هزینه‌ها در ادامه کاهش پیدا کنند.

ایلان ماسک در مصاحبه‌ای در خلال کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۱ درباره ترمینال کاربری استارلینک که شامل دیشی برای ارتباط با ماهواره است، گفت: «بخواهم صادقانه بگویم، فعلا روی ترمینال ضرر می‌دهیم. هزینه ترمینال برای ما - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر شیراز استان فارس - بالای ۱۰۰۰ دلار است، بنابراین بخشی از - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر شیراز استان فارس - هزینه آن را از جیب خودمان می‌پردازیم.»

مدیرعامل اسپیس ایکس - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر شیراز استان فارس - در ادامه افزود این شرکت در حال کار روی نسل بعدی ترمینال استارلینک است که قابلیت‌های موجود را با هزینه پایین‌تری در اختیار کاربران قرار می‌دهد. ماسک گفت سرمایه‌گذاری لازم برای پروژه استارلینک تا زمان رسیدن به سوددهی حدود ۵ تا ۱۰ میلیارد دلار دیگر خواهد بود و این رقم در طول عمر این پروژه به حدود - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر شیراز استان فارس - ۳۰ میلیارد دلار می‌رسد.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر شیراز استان فارس

ماسک گفت استارلینک در حال حاضر در بیش از ۱۲ کشور فعالیت می‌کند و در یک سال آینده بیش از نیم میلیون کاربر جدید خواهد داشت. او وعده داد که عرضه جهانی اینترنت ماهواره‌ای آن‌ها از حدود یک ماه دیگر آغاز شود. اسپیس ایکس همچنین در شرف راه‌اندازی ماهواره جدیدی است که از طریق لیزر بین ماهواره‌ها پیوند ایجاد می‌کند تا ارتباطی پایدار را در عرض‌های جغرافیایی بالا و مناطق قطبی فراهم سازد. این - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر شیراز استان فارس - ماهواره تحت عنوان نسخه ۱.۵ معرفی می‌شود و اسپیس ایکس سال بعد به سراغ نسخه ۲ می‌رود.

تصور دستیابی به این سطح از پیشرفت برای شبکه استارلینک بدون کمک اسپیس ایکس غیرممکن بود. ولی ایلان ماسک می‌گوید: «هنوز باید با توسعه استارشیپ کار را به سطح جدیدی ببریم.» موشک استارشیپ به‌گونه‌ای ساخته شده که خیلی سریع بتواند دوباره مورد استفاده قرار بگیرد. این موشک در نهایت قرار است شبیه هواپیماهای کنونی پس از فرود به فاصله کوتاهی دوباره آماده پرتاب شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone