🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اراک استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اراک استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  2. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  3. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  4. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14019.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

رئیس سازمان صدا و سیما: به دنبال اینترنت ملی با الگوبرداری از چین و روسیه هستیم

رئیس سازمان صدا و سیما با بیان این که نهضتی در جهان در مقابل اینترنت آمریکایی در حال شکل گیری است اعلام کرد ایران در حال برنامه‌ریزی است تا همانند قدرت‌های بزرگ اینترنت خودش را ...

رئیس سازمان صدا و سیما با بیان این که نهضتی در جهان در مقابل اینترنت آمریکایی در - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اراک استان مرکزی - حال شکل گیری است اعلام کرد ایران در حال برنامه‌ریزی است تا همانند قدرت‌های بزرگ اینترنت خودش را داشته باشد.

«علی‌عسگری» در رابطه با نهضت جهانی مقابله با اینترنت آمریکایی می‌گوید چین، روسیه و حتی اروپایی‌های که شرکای آمریکا هستند، اینترنت آمریکایی را بر نتابیده و در حال شکل دادن اینترنت خود هستند. به گفته - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اراک استان مرکزی - وی ایران نیز در حال برنامه ریزی برای آن است که شبیه قدرت‌های بزرگ اینترنت خودش را داشته باشد.

علی‌عسگری با تاکید بر این که کشورهای ضعیف و ناتوان در فناوری مجبورند تسلیم اینترنت آمریکایی شوند، اظهار داشت کشورهایی که دارای فناوری هستند می‌توانند سیاست‌های خود را بر بستر اینترنت تعریف و آن را اعمال کنند:

«این طور نیست که آمریکایی‌ها بتوانند یک طرفه هر کاری را که می‌خواهند روی اینترنت انجام دهند. اگر چنین شد اتفاقات دیگری در دنیا خواهد افتاد.»

او با اعتقاد - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اراک استان مرکزی - بر این که آمریکا در جنبه‌های مختلف دچار افول و عقب ماندگی شده است می‌گوید یک زمانی انحصار بسیاری از فناوری‌ها در دست آمریکایی‌ها بود اما امروز چنین نیست و امکان خلق - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اراک استان مرکزی - و استفاده از فناوری‌ها در دنیا توزیع شده است.

این اظهارات در حالی توسط رئیس سازمان صدا و سیما بیان شده که «آذری جهرمی» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات طی چند سال اخیر بارها اعلام کرده بود عبارت «اینترنت ملی» واژه‌ای جعلی و دروغین بوده و استفاده از آن خیانت است.

علاوه بر این، طی چند روز گذشته طرح جنجالی مجلس شورای اسلامی برای ساماندهی فضای مجازی با عنوان «حمایت از حقوق کاربران و - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اراک استان مرکزی - خدمات پایه کاربردی فضای مجازی» سر - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اراک استان مرکزی - و صدای - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اراک استان مرکزی - زیادی به پا - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اراک استان مرکزی - کرده است. بسیاری معتقدند این طرح منجر به فیلترینگ بسیاری از پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی خارجی شده، انحصار ایجاد کرده و ناامیدی شهروندان را به دنبال خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone