🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر مرند زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  2. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  3. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  4. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  5. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24726.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

ربات ۸۲ متری اپل در ۳ دقیقه آیفون را اوراق می‌کند

اپل سال ۲۰۱۸ از ربات دمونتاژ یا جداساز آیفون به نام دیزی رونمایی کرد. هدف از ساخت این ربات بازیابی مواد با ارزش از گوشی‌های از رده خارج کمپانی اپل بود. علاوه بر این، کمپانی ...

اپل سال ۲۰۱۸ از ربات دمونتاژ یا جداساز آیفون به نام دیزی رونمایی کرد. هدف از ساخت این ربات بازیابی مواد با ارزش از گوشی‌های از رده خارج کمپانی اپل بود. علاوه بر این، کمپانی کوپرتینویی در نظر دارد تا برای ساخت آیفون و دیگر محصولات خود دست به دامان معدن‌کاری نشود و تمامی مواد لازم برای ساخت محصولات را از طریق بازیافت تامین کند.

اخیرا معاون سیاست‌ها، روابط اجتماعی و محیط زیست - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر مرند زنجان استان زنجان - اپل به نام لیسا جکسون (Lisa Jackson) در - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر مرند زنجان استان زنجان - این رابطه با خبرگزاری رویترز مصاحبه‌ای انجام داده و از آینده این کمپانی در - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر مرند زنجان استان زنجان - رابطه با سیاست‌های بازیافتی و محیط‌زیستی این کمپانی گفته است. او می‌گوید که هدف فعلی ربات دیزی، تعمدا برای دمونتاژ آیفون برنامه ریزی شده است. دلیل آن هم محبوبیت بالای گوشی‌های این کمپانی آمریکایی و همچنین تعداد بالای فروش آن‌هاست که می‌توان بیشترین میزان مواد معدنی را از آن‌ها استخراج کرد.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر مرند زنجان استان زنجان

اما اگر نحوه کار دیزی برایتان یک سوال است، جکسون آن را این گونه - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر مرند زنجان استان زنجان - توصیف می‌کند:

دیزی کلا - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر مرند زنجان استان زنجان - ۸۲ متر طول دارد و طی ۴ مرحله، باتری آیفون را به کمک کاهش دما تا -۸۰ درجه از آن جدا می کند. پس از آن نوبت به خارج - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر مرند زنجان استان زنجان - کردن ماژول‌ها، پیچ‌ها و همچنین موتور هپتیک است. پس از این که اجزای آیفون جدا شد، به بخش بازیافت فرستاده می‌شوند تا مواد معدنی آن اخراج شود. دیزی می‌تواند در هر ساعت حدود ۲۰۰ آیفون را - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر مرند زنجان استان زنجان - دمونتاژ کند.

اپل همچنین در نظر دارد تکنولوژی ربات دیزی را با دیگر شرکت‌ها و حتی کمپانی‌های ماشین برقی به اشتراک بگذارد. با این حال - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر مرند زنجان استان زنجان - هنوز معلوم نیست که این - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر مرند زنجان استان زنجان - اتفاق بیفتد یا خیر، اما می‌تواند هدف - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر مرند زنجان استان زنجان - اپل در بازیافت را به خوبی به نمایش در بیاورد. جکسون همچنین می‌گوید:

اپل در نظر ندارد تا با کمپانی‌هایی که معدن‌کاری می‌کنند، رقابت کند. معدن‌کاران نباید از هیچ اقدام اپل بترسند.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر مرند زنجان استان زنجان

البته مدیران صنعت معدن‌کاری عقیده - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر مرند زنجان استان زنجان - دارند که شاید نتوانند راه اپل را دنبال کنند و حتی این شک و تردید وجود دارد که حتی این کمپانی هم نتواند تمام مواد معدنی آیفون را استخراج کند. مدیر سایت معروف iFixit می‌گوید:

غرور آن‌ها ممکن است این طور نشان دهد که می‌توانند تمام مواد معدنی را استخراج کنند، ولی در عمل این گونه نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فروزان نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام خوب هستید؟ میشه بگید مرکز شما اطراف مرند زنجان تعمیرات لباسشویی اوشن Wfo155E-LS داره؟
پاسخ: بله در شهر مرند زنجان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone