🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر شاهین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  2. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  3. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24727.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

در گلکسی اس ۲۰ خبری از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی نخواهد بود

تاکنون گمانه زنی ها از تعبیه سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی در سری گلکسی اس ۲۰ حکایت داشت اما اگر خبرهای جدید صحت داشته باشد این دوربین تنها در گرانقیمت ترین مدل این خانواده بکار خواهد رفت. ...

تاکنون گمانه زنی ها از تعبیه سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی در سری گلکسی اس ۲۰ حکایت داشت اما اگر خبرهای جدید صحت داشته باشد این دوربین تنها در گرانقیمت ترین مدل این خانواده بکار خواهد رفت.

Ice Universe، افشاگر به نام - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر شاهین شهر استان اصفهان - حوزه فناوری با انتشار توییتی مدعی شده پرچمدارهای گلکسی اس ۲۰ و اس ۲۰ پلاس به جای دوربین قدرتمند ۱۰۸ مگاپیکسلی از یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی بهره خواهند برد. به گفته این افشار کمپانی کره ای سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی را برای مدل گلکسی اس ۲۰ الترا کنار گذاشته است.

سری گلکسی اس از مدت ها قبل میزبان سنسور ۱۲ مگاپیکسلی بوده اند اما ظاهرا سامسونگ تغییرات زیادی را در آن اعمال کرده است. برای مثال شنیده می شود اندازه پیکسل ها به رقم قابل توجه - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر شاهین شهر استان اصفهان - ۱.۸ میکرون رسیده و این در - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر شاهین شهر استان اصفهان - حالی است که دوربین های اپل و گوگل با رزولوشن تصویر مشابه، پیکسل ۱.۴ میکرونی دارند.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر شاهین شهر استان اصفهان

ابعاد سنسور جدید سامسونگ باید 1/1.8 اینچی باشد که تقریبا دو برابر حسگرهای 1/2.55 - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر شاهین شهر استان اصفهان - پرچمدارهای فعلی است. در صورتی که این عدد و رقم ها درست از آب درآید گلکسی اس ۲۰ و اس ۲۰ پلاس حتی بدون حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی هم از - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر شاهین شهر استان اصفهان - نظر تصویربرداری یک سر - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر شاهین شهر استان اصفهان - و گردن بالاتر از اس - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر شاهین شهر استان اصفهان - ۱۰ و نوت ۱۰ قرار خواهند گرفت.

علی رغم تمام این تفاسیر هنوز معلوم نیست چرا سامسونگ حسگر قدرتمندش را تنها به نسخه الترا محدود کرده اما ممکن است دلیل آن تلاش برای سوق دادن برخی مشتریان به سوی این - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر شاهین شهر استان اصفهان - نسخه باشد.

بر اساس تیزر مراسم Unpacked سامسونگ احتمالا پرچمدارهای جدید سری گلکسی اس ۲۲ بهمن ماه رونمایی خواهند شد. از مهمترین ویژگی های مورد انتظار آنها می توان به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و پردازنده اگزینوس ۹۹۰ اشاره کرد که - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر شاهین شهر استان اصفهان - در کنار باتری قدرتمند ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی این گوشی ها را به یکی از پرقدرت ترین گوشی های - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر شاهین شهر استان اصفهان - بازار تبدیل خواهند کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone