🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج مرکوری در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج مرکوری در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: پکیج من خیلی صدا دارد علت چیست؟
    پاسخ: صاف نبودن پکیج، وجود هوا داخل دستگاه، خرابی فن و... می تواند باعث سروصدای اضافی شود.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: بله، تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: وجود بیشتر از صد هزار مشترک فعال گواهی است بر رضایت مشتریان از خدمات ما؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: دلایل نور و آتش پیلوت چیست؟
    پاسخ: خرابی ترموکوبل، مشعل، جرقه زن و... از موارد ایجاد این مشکل است.
  5. سوال: نقش پمپ در پکیج چیست؟
    پاسخ: زمانی که آب گرم را باز میکنیم، اگر پکیج دو مبدل باشد پمپ وظیفه دارد آب را بین مبدل اصلی و مبدل ثانویه به گردش درآورد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42210.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

ربات R2D2 کمپانی Sphero، کهکشانی بسیار بسیار دور را به اتاق پذیرایی شما می آورد

با عرضه نسخه های تازه سری فیلم استار وارز، طرفداران این فرنچایز یک بار دیگر به موضوعات مربوط این سری علاقه مند شده اند و به همین خاطر Sphero، استارت آپی ساکن ایالت کلورادو، ربات ...

با عرضه نسخه های تازه سری فیلم استار وارز، طرفداران این فرنچایز یک بار دیگر به موضوعات مربوط این سری علاقه مند شده اند و به همین خاطر Sphero، استارت آپی ساکن ایالت کلورادو، ربات R2D2 استار وارز را در جهان واقعی ساخته است.

این ربات که از امروز به بازار عرضه می شود، به چهار موتور مجهز شده؛ دو موتور در گنبد بالایی و دو موتور در شانه ها. این - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - موتورها به R2D2 کمک می کنند تا با - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - دو چرخ بر جای خود بایستد یا با سه چرخ، در محیط حرکت کند. ضمناً به گفته Sphero، امکان حرکت R2D2 روی سطوحی مانند - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - فرش و کاشی وجود دارد و اسپیکر داخلی و LED ها -که با الهام از کنترل پنل و پروژکتور هولوگرافیک سنتی R2D2 در فیلم های استار وارز تعبیه شده اند- انتقال احساسات ربات را برعهده دارند.

تعمیرات پکیج مرکوری در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

ربات R2D2 کمپانی Sphero، کارکردهایی به مراتب گسترده تر نیز دارد و صرفاً گجتی برای نمایش میزان علاقه تان به استار وارز - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - نیست. - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - این ربات می تواند 9 حرکت نمادین R2D2 در سری فیلم های مورد اشاره را شبیه سازی کند که از جمله آنها می توان به واکنش R2D2 به Jawas در A New Hope اشاره کرد. و مثل سایر ربات های ریموت کنترل Sphero، می توانید به کمک یک ترک پد دیجیتالی، R2D2 را به حرکت در بیاورید.

گفتنی است که R2D2 را می توان با زبان Swift اپل برنامه نویسی کرد و رابط برنامه نویسی آن برای کنترل هرچه بیشتر قابل دستکاری است. یکی از اپلیکیشن های جالب R2D2 نیز، Watch with Me نام دارد که باعث می شود این ربات هنگامی که در حال تماشای فیلم های استار وارز هستید، در برخی سکانس های کلیدی، مانند ربات داخل فیلم واکنش نشان  دهد و حتی خود را در فیلم تشویق کند. ربات R2D2 کمپانی Sphero از امروز با قیمت 180 دلار - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - فروخته می شود.

تعمیرات پکیج مرکوری در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران تعمیرات پکیج مرکوری در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران تعمیرات پکیج مرکوری در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران تعمیرات پکیج مرکوری در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران تعمیرات پکیج مرکوری در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone