🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج تاچی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج تاچی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا آب سرد و گرم می شود؟
    پاسخ: ممکن پیش از استفاده‌ی الان شما از آب گرم، دستگاه کار کرده باشد و مقداری آب گرم از قبل داخل لوله‌ها باقی مانده باشد.
  2. سوال: وظیفه و کاربرد مبدل حرارتی در پکیج چیست؟
    پاسخ: مبدل حرارتی از چندین ردیف لوله مسی تشکیل شده است که به صورت افقی در بالای مشعل قرار گرفته و آب از آن عبور می کند و گرمای تولید شده را جذب می نماید.
  3. سوال: در صورت وجود خرابی در پکیج بعد از تعمیرات، باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: اگر خرابی و اشکال در خدمات و تعمیرات انجام شده توسط ما باشد و بازه 3 ماه گارانتی از خدمات ما نگذشته باشد برای شما خدمات مجدد با ضمانت بدون وجه خواهد بود.
  4. سوال: آیا تعمیرکار پکیج بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: علت گرم نشدن آب در پکیج چیست؟
    پاسخ: همچنین خرابی در قسمت های مختلف از جمله مشعل، فندک، مبدل حرارتی، برد و... می تواندباعث این ایراد شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23105.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

جدیدترین نسخه iOS روی آیفون X جیلبریک شد

اکسپلویت checkm8 که چند روز قبل توسط هکری با نام مستعار Axi0mX شناسایی شده بود، امکان جیلبریک iOS 13.1.1 را فراهم کرده است. هدف از جیلبریک آیفون رفع محدودیت های نرم افزاری iOS برای نصب برنامه‌های خارج از ...

اکسپلویت checkm8 که چند روز قبل توسط هکری با نام مستعار Axi0mX شناسایی شده بود، امکان جیلبریک iOS 13.1.1 را فراهم کرده است.

هدف از جیلبریک آیفون رفع محدودیت های نرم افزاری iOS برای نصب برنامه‌های خارج از اپ استور و انجام برخی اصلاحات در کل سیستم است. بسیاری از اپلیکیشن ها و بازی های پولی را هم می توان پس از جیلبریک به صورت رایگان - تعمیرات پکیج تاچی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - روی آیفون نصب کرد. با این وجود در سال های اخیر جیلبریک آیفون دشوارتر شده اما اکسپلویت checkm8 حتی جیلبریک iOS 13.1.1 را هم - تعمیرات پکیج تاچی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - به آسانی ممکن کرده است.

با استفاده از این اکسپلویت که نوعی آسیب پذیری در - تعمیرات پکیج تاچی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - بوت - تعمیرات پکیج تاچی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - رام محسوب می شود، می توان آیفون های مجهز به - تعمیرات پکیج تاچی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - چیپست A11 بیونیک و مدل های پیش از آن را جیلبریک کرد. Axi0mX برای اثبات این مساله ویدیویی از یک آیفون ۱۰ را در حالت verbose منتشر کرده که بوت آن تنها با ایجاد تغییرات گسترده در هسته سیستم میسر است.

تعمیرات پکیج تاچی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

هکر مذکور اینکار را به روش سمی تترد انجام داده در نتیجه پس از هر ریبوت باید دوباره سیستم را با کامپیوتر لود کند. بوت‌چین امن اپل با بررسی امنیت مراحل قبل و گاها بعدی باعث می‌شود با هربار ریبوت، این اکسپلویت نیز دوباره بسته - تعمیرات پکیج تاچی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - شود.

طبق ادعای Axi0mX جیلبریک iOS 13.1.1 با استفاده از آسیب پذیری جدید تنها دو ثانیه طول کشیده. نکته مهم اینجاست که checkm8 مبتنی بر سخت افزار است و در نتیجه اپل با ارائه به‌روزرسانی نرم افزاری قادر به رفع - تعمیرات پکیج تاچی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - آن - تعمیرات پکیج تاچی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - نیست.

جیلبریک در کشورهای دیگر بیشتر به واسطه امکان تست نسخه آزمایشی اپ ها به مذاق توسعه دهندگان خوش می آید اما در ایران همانطور که «شاهین کاتبی»، مدیرعامل شرکت «راهکار‌های هوشمند سیب» گفته بود، جیلبریک یکی - تعمیرات پکیج تاچی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - از تنها راه های باقیمانده برای دور زدن سیاست های ناخوشایند اپل در قبال کاربران ایرانی است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone