🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الجی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الجی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه برس یا پارویی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برای فرش های سخت و سوح پر از ذرات باید از این برس ها استفاده شود.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: وضیفه و کاربرد ترموستات چه می باشد؟
    پاسخ: ترموستات برای تنظیم دمای موتو و دستگاه جاروبرقی می باشد.
  4. سوال: تمیر کزدن مایعات با جاروبرقی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل جاروبرقی مایهات وارد شود زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  5. سوال: سیم جمع کن کار نمیکند، علت چیست؟
    پاسخ: ایراد در برد، خرابی محفظه سیم جمع کن یا شکستن دنده های آن ممکن است باعث ایجاد این اتفاق شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36037.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

گوگل طی پاییز امسال از سه ساعت هوشمند تحت برند پیکسل رونمایی می‌کند

به نظر می رسد سال 2018 قرار است سالی بسیار خوب برای گوگل باشد. بعد از رونمایی رسمی از اندروید P طی هفته جاری، گوگل حالا برای برگزاری رویداد دیگری در مقر مانتین ویو خود ...

به نظر می رسد سال 2018 قرار است سالی بسیار - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - خوب برای گوگل باشد. بعد از رونمایی رسمی از اندروید P طی هفته - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - جاری، گوگل حالا - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - برای برگزاری رویداد دیگری در مقر مانتین ویو خود آماده می شود که احتمالاً - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - در - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - جریان - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - آن شاهد معرفی دو اسمارت - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - فون جدید از خانواده پیکسل خواهیم بود.

حالا ایوان بلس، افشاگر معروف صنعت تکنولوژی می - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - گوید علاوه بر اسمارت فون های پیکسل 3 و پیکسل 3 اکس ال، گوگل توسعه نخستین - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - ساعت هوشمند تحت برند پیکسل را نیز در دستور کار دارد که طی پاییز پیش رو معرفی می شود. خبر خوب این که گوگل ظاهراً در حال - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - ساخت سه اسمارت واچ مختلف است و به همین خاطر، گزینه های متعددی در مقابل کاربران قرار می گیرد.

علاوه بر بلس، افشاگری دیگر می گوید که این اسمارت واچ های جدید با نام های رمز «تریتون»، «لینگ» و «ساردین» شناخته می شوند. تمامی این ساعت ها به پردازنده اسنپدراگون ویر 3100 - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - مجهز خواهند بود و مصرف باتری بسیار بهینه - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - ای دارند.

متاسفانه هنوز مشخص نیست که وجوه تمایز میان این ساعت ها در چه چیزهایی ظاهر می شود. از یک سو امکان عرضه ساعت های پیکسل در ابعاد گوناگون وجود دارد و از سوی دیگر ممکن است دو مدل از این ساعت ها صرفاً ورژن ارزان قیمت تر یک - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - مدل پرچمدار باشند. در هر صورت باید منتظر ماند و دید که گوگل چه برنامه ای برای بازار پوشیدنی ها دارد و آیا عملکردی موفقیت آمیز از خود به جای می گذارد یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone