🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  2. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  3. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  4. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  5. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36671.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

پنتاگون دستور به توقف فروش موبایل های هواوی و ZTE در پایگاه های نظامی آمریکا داد

دولت ایالات متحده متقاعد شده است که هواوی و ZTE ارتباطات نزدیکی با با دولت چین دارند و از طریق دیوایس های هوشمندشان، به جاسوسی از مصرف کنندگان و سازمان های آمریکایی می پردازند. این ...

دولت ایالات متحده متقاعد شده است که هواوی و ZTE ارتباطات نزدیکی با با دولت چین دارند و از طریق دیوایس های هوشمندشان، به جاسوسی از مصرف کنندگان و سازمان - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - های - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - آمریکایی می پردازند. این دو کمپانی هم اکنون روابط چندان خوبی با آمریکا ندارند؛ از یک سو ZTE دسترسی به تمام کالاها و قطعات آمریکایی را از دست داده و از سوی دیگر، هواوی به نقض تحریم های آمریکا علیه ایران محکوم - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - شده است.

درحالی که این دو کمپانی چینی حالا دشمن ایالات متحده به حساب می آیند، پنتاگون اخیراً اعلام کرده که فروش موبایل های - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - ZTE و هواوی به خاطر تهدید علیه امنیت ملی، در پایگاه های نظامی آمریکا متوقف می شود. هواوی بعد از سامسونگ و اپل بزرگ ترین تولیدکننده موبایل های هوشمند است و ZTE هم 9.5 درصد از موبایل های عرضه شده در خاک آمریکا را به خود اختصاص داده است.

یکی از سخنگویان پنتاگون می گوید که ارتش آمریکا نمی تواند اعضای خود را از خرید موبایل های هواوی یا ZTE - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - در جایی دیگر و استفاده از آنها به عنوان اسمارت فون شخصی بازدارد. اما وی می گوید که اعضای - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - ارتش باید از ریسک های امنیتی این دیوایس ها باخبر باشند. پنتاگون نگران است که دولت چین با استفاده از موبایل های ZTE و هواوی قادر به رصد لوکیشن سربازان آمریکایی باشد.

هواوی از - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - مدت ها پیش اتهام جاسوسی با موبایل هایش را رد کرده و می گوید یک کمپانی خصوصی است که هیچوقت درخواستی برای جاسوسی از دیگر کشورها دریافت نکرده است. گفتنی است طی سال گذشته، - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - هواوی و ZTE بالغ بر 2400 موبایل در فروشگاه های مخصوص سربازان یا فروشگاه های نزدیک به پایگاه های نظامی آمریکا در خاک این کشور یا دیگر نقاط جهان به فروش رساندند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone