🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر رامسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر رامسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  4. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  5. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28828.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

خلبانان سیستم پرواز خودکار بوئینگ 737 را عامل دو سقوط مرگبار اخیر می‌دانند

جهت گیری ناگهانی دماغه هواپیما به سمت پایین، آموزش ناکافی خلبانان درباره سیستم پرواز خودکار و اطلاعات ناقص دفترچه راهنما، مشکلاتی هستند که خلبانان آمریکایی درباره هواپیمای جت مسافربری بوئینگ 737 مکس 8، که اخیراً ...

جهت گیری ناگهانی دماغه هواپیما به سمت پایین، آموزش ناکافی خلبانان درباره سیستم پرواز خودکار و اطلاعات ناقص دفترچه راهنما، مشکلاتی هستند که خلبانان آمریکایی درباره هواپیمای جت مسافربری بوئینگ 737 مکس 8، که اخیراً دو سقوط مرگبار را در پرونده داشته، گزارش کرده اند.

این گزارش ها که بازتاب وسیعی هم در خبرگزاری های مختلف سطح دنیا داشته اند، موجب به راه افتادن موجی از انتقادات شده و بیش از 40 کشور نیز فعلاً فعالیت بوئینگ 737 مکس 8 را به حالت تعلیق درآورده اند. در این بین دولت ترامپ نیز پرواز هواپیمای مذکور را در خطوط - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر رامسر استان مازندران - هوایی ایالات متحده تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام کرده است.

بنا به اطلاعات مندرج در یکی از گزارش ها، خلبان بوئینگ 737 مکس - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر رامسر استان مازندران - 8 اعلام کرده بلافاصله پس از فعال کردن سیستم پرواز خودکار هواپیما به سرعت کاهش ارتفاع داده که با خارج کردن سیستم خودکار از مدار، شرایط تحت کنترل - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر رامسر استان مازندران - درآمده است.

خلبان دیگری نیز اظهار - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر رامسر استان مازندران - داشته که عجیب است شرکت سازنده، سازمان هوایی فدرال و خطوط هواپیمایی هیچکدام به فکر آموزش صحیح و کامل خلبانان نبوده و اطلاعات یا راهنمای لازم برای آموزش تفاوت های بوئینگ 737 مکس 8 با مدل های قبلی (که چندان هم کم نیستند) را در اختیار آنان قرار نداده اند.

حوادث اخیر بوئینگ 737 مکس 8 منجر به کشته شدن 346 نفر شده‌اند

کمپانی بوئینگ در حال حاضر تحت فشارهای شدید بین المللی بوده که به دلیل بروز دو حادثه (در هر دو مورد تمام سرنشینان کشته شده اند) در اندونزی و اتیوپی به - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر رامسر استان مازندران - وجود آمده - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر رامسر استان مازندران - است. در این حوادث که به ترتیب منجر به کشته شدن 189 و 157 نفر شده اند، مشکل اصلی سیستم پرواز خودکار بوده که شرکت سازنده قول داده به زودی با ارائه یک آپدیت اساسی، مشکلات موجود را برطرف کند.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر رامسر استان مازندران

لازم به ذکر است که یکی از بخش های اصلی مورد بروزرسانی، سیستم مانور پرواز خودکار بوئینگ 737 مکس 8 است که - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر رامسر استان مازندران - گویا به دلیل تغییر مکان موتورهای جت و افزایش طول ارابه فرود دماغه و در نتیجه تغییر رفتار هواپیما در شرایط خاص، نیازمند تنظیمات ویژه ای خواهد بود.

گفتنی است علت جهت - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر رامسر استان مازندران - گیری دماغه بوئینگ 737 مکس 8 که در ابتدای مطلب - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر رامسر استان مازندران - به آن اشاره شد، وجود همین سیستم مانور - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر رامسر استان مازندران - پرواز خودکار است که به منظور جلوگیری از واماندگی هواپیما در هنگام برخاستن از زمین، دماغه را به سمت پایین هدایت می کند؛ اما از آنجایی که بوئینگ به جای استفاده از چند سنسور، تنها از یک حسگر مرکزی برای سیستم خودکار - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر رامسر استان مازندران - استفاده کرده، این مکانیزم در برخی موارد دچار اشتباه شده و مشکلاتی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر رامسر استان مازندران - را برای خلبانان به وجود می آورد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone