🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر خدابنده استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر خدابنده استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  2. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  3. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  5. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28829.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

آرزوهای تیم برنرز لی برای فرزندش در جشن تولد ۳۰ سالگی اینترنت

امروز پدر اینترنت، تیم برنرز-لی به مناسب تولد ۳۰ سالگی اینترنت از امیدهای خود برای فرزندش در طول ۳۰ سال آینده سخن گفت. سر تیموتی جان برنرز- لی معروف به تیم برنرز-لی مردی است که ...

امروز پدر اینترنت، تیم برنرز-لی به مناسب تولد ۳۰ - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر خدابنده استان زنجان - سالگی اینترنت از امیدهای خود برای فرزندش در طول ۳۰ سال آینده سخن گفت.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر خدابنده استان زنجان

سر تیموتی جان برنرز- لی معروف به تیم برنرز-لی مردی است که شبکه وب جهان گستر را بنیان نهاده. او همیشه در سالروز تولد وب نامه‌ی سرگشوده‌ای می‌نویسد و نگرانی‌ها یا امیدهایش را مطرح می‌کند.

وی امسال نیز در این نامه - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر خدابنده استان زنجان - مدعی شده که اکنون زمان کمتری به بررسی مدل توسعه‌ی جهان وب می پردازد و به آینده چشم دوخته تا ببیند اینترنت طی ۳۰ سال آینده پایه گذار چه اتفاقاتی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر خدابنده استان زنجان - می‌ شود و چه دستاورد‌هایی یا کمک آن به واقعیت بدل خواهد شد.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر خدابنده استان زنجان
گوگل به مناسبت سالگرد 30 سالگی اینترنت لوگوی خود را به این شکل منتشر کرد

به گزارش وب سایت  Cnet، برنرز لی  به مناسب ۳۰ سالگی اینترنت خاطر نشان کرد:

با توجه به اینکه طی ۳۰ سال گذشته، اینترنت چه تغییراتی را پشت سر گذاشته و به چه چیزی تبدیل شده، بعید است که این اتفاق بار دیگر رخ ندهد و اینترنت در ۳۰ سال بعدی بدون تغییر بماند. بنابراین ما باید تسلیم نشویم و سعی کنیم شرایط جهان وب را بهبود بخشیم. اگر این اتفاق رخ ندهد ما اینترنت را نابود خواهیم کرد.

تیم برنرز لی یک دانشمندان بریتانیایی علوم کامپیوتر است که امکان مشاهده صفحات وب تحت عنوان اسناد ابرمتن را از طریق اینترنت برای سیستم های کامپیوتری فراهم کرد. تیم برنرز-لی همچنین - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر خدابنده استان زنجان - به عنوان مدیریت کنسرسیوم شبکه جهانی وب (به اختصارW3C) به ایفا نقش می پردازد؛ نهادی که در واقع بر استانداردهای وب نظارت دارد.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر خدابنده استان زنجان

شبکه وب جهان گستر که امروزه با آن زیاد سر و کار داریم در برگیرنده عوامل کلیدی زیادی است که خود تیم برنرز لی در روزهای نخست حرف های زیادی را در مورد آنها مطرح می کرد و البته تمامی تکنولوژی های مورد استفاده در اینترنت پیشتر توسعه داده شده بودند و نمی توان ساخت و ارائه شان را به او نسبت داد. - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر خدابنده استان زنجان - نقش برنرز لی که (کم اهمیت هم نیست) تجمیع همه این تکنولوژی ها و جمع آوری شان در یک سیستم یکپارچه بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone